بررسی راهکارهای توسعه روابط صنعتی و سرمایه‌گذاری ایران و عمان

معاون وزیر صمت اعلام کرد:

معاون وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان و معاون وزیر صلح و رئیس هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران راهکارهای توسعه روابط صنعتی و سرمایه گذاری های مشترک را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در این نشست بابک احمدی رئیس ایدرو وی با اشاره به زمینه های مشترک دو کشور و توانمندی های صنعت ایران، حضور شرکت ها و پیمانکاران ایرانی در پروژه های عمان و سرمایه گذاری های مشترک را مورد تاکید قرار داد.

احمدی در این نشست از آمادگی ادرو برای همکاری و مشارکت در پروژه های سوخت های زیستی، تغییرات آب و هوایی و صنایع دریایی خبر داد و خاطرنشان کرد: آماده همکاری و مشارکت با سرمایه گذاران عمانی در پروژه های مشترک هستیم.

صالح بن سعید مسان که در چارچوب برگزاری بیستمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و عمان در تهران به سر می برد، با ابراز تمایل برای گسترش همکاری های صنعتی و سرمایه گذاری بین دو کشور، آمادگی عمان را برای حضور شرکت ها و سرمایه گذاران ایرانی در این نشست اعلام کرد. جلسه این طرف گزارش داد.

وی همچنین از رئیس هیئت اجرایی ایدرو دعوت کرد تا با مقامات عمانی دیدار و در مورد امکانات همکاری دوجانبه بیشتر آشنا شود.

در این نشست سیدمحمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت امنیت با اشاره به مذاکرات قبلی طرف ایرانی و عمانی گفت: ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای و نهاد واسطه می تواند با همکاری مشترک شرکت های ایرانی را جذب کند. با کشورهای عمانی



آیا این خبر مفید بود؟