برنامه تلویزیونی شب زشت فوتبال ایران; افترا، خشم و درگیری!

برنامه تلویزیونی شب زشت فوتبال ایران;  افترا، خشم و درگیری!

برنامه زنده تلویزیونی شب گذشته شبکه سه صداوسیما یکی از بی سابقه ترین نبردهای رنگارنگ تاریخ فوتبال ایران را به نمایش گذاشت که در هیچ جای دنیا نمی توان آن را یافت.

شاید برای اولین بار در 25 سال لیگ برتر و در نتیجه چندین دهه رقابت باشگاهی قبل از آن، هیچ سابقه ای وجود نداشته باشد که مدیر اجرایی تیمی مدعی آزرده خاطر شدن از قضاوت داور در بازی فینال باشد. تیم رقیب رو در رو و درگیری لفظی آنها به صورت زنده برای مخاطبان پخش شد!

در واقع این فرصت طلایی برای فرشید هاشم سمیعی بود تا با اظهارات برگرفته از ادعای هواداران استقلال در 48 ساعت گذشته وفاداری و جانبداری خود را ثابت کند و شانس خود را برای ماندن در هیئت آبی های آینده افزایش دهد.

جدول قرمز سود و زیان داوری: لیگ طلبکار سوگلیس شد

برنامه صبح امروز فوتبال برتر با موضوعی جالب درباره برد و باخت استقلال و پرسپولیس از تصمیمات داوری در لیگ برتر بیست و سوم آغاز شد. بر این اساس پرسپولیس یازده بار از داوری سود برده و 9 بار شکست خورده است و استقلال 12 بار از داوری سود برده و 7 بار شکست خورده است.

به این ترتیب تمام ادعاهای سرمربی و مدیران سابق و فعلی استقلال مبنی بر قهرمان شدن رقیب با حکمیت و با تکیه بر آمار و ارقام به دلیل اینکه در بهترین شرایط سود و زیان دو باشگاه رقیب است. در پایتخت از داوری برابر بودند و هیچ کدام از تیم ها برتری نسبت به دو تیم دیگر نداشتند.

اما اتفاق جالبی افتاد که هر دو طرف سرمایه از داوری ها سود بردند و حق رقبایشان خورده شد!

سخنان کنایه آمیز درویش به استقلالی ها

سپس نوبت به رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس رسید تا با کنایه های خود به سمت سامی جوان و هیجان زده بیاید. وی گفت: به استقلالی ها تبریک می گویم که هفته ها پیش بود و هفته گذشته تا دقیقه 87 قهرمان شدند اما سوت پایان بازی فینال قهرمان را رقم خواهد زد.

استقلال فصل گذشته سوم شد و امسال هم نایب قهرمان شد که این یک پیشرفت است. اگر ناراحت هستند، می توانیم برایشان یک لیوان فکر کنیم!

درویش سپس با کنایه به سخنان نکونام گفت: هیچ جامی ارجمندتر از جامی نیست که ما برده ایم. بهتر است به جای سرزنش این و آن، اختلافات درونی خود را کنترل کنند و اینقدر به دیگران تهمت نزنند. اگر نتوانستند نساجی را در قائم شهر بگیرند و به ما صدر دادند، تقصیر کسی نیست.

رضا درویش سپس به گل آفساید ادعایی پرسپولیس به مس واکنش نشان داد و گفت: آیا کسانی که این اظهار نظرها را می کنند در مورد پنالتی قبل از این گل هم چیزی می گویند – تکل حامد لک روی سروش رفیعی؟ به جای این کلمات، تیم خود را قوی و همدل کنید! جام برای تیمی است که برای آن کار کرده است و هیچ جامی ارزشمندتر از جامی نیست که ما بردیم.

این در حالی است که درویش از دلال لیسانس خود در تلویزیون فاش کرد که مربی یک میلیون دلاری را برای جایگزینی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است.

درویش سپس در پاسخ به ادعای نکونام مبنی بر خرج یک میلیون دلاری پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: ما مزد صلح خود را با قهرمانی گرفتیم. مشکل این دوستان این است که راحت حرف می زنند و بیشتر به کار رسانه ای علاقه دارند تا کار تیمی… کادر فنی پرسپولیس از مشاریپوف تایید نکردند که با آرونوف 4-5 ساعت قرارداد بستیم.

اتهامات صریح سامی به داوری لیگ و پرداخت پول پشت صحنه

از اینجا به بعد جنجال مهمانان برنامه فوتبال برتر با مجری و بین خودشان آغاز شد.

معرفی حملات پراتهام و سامی، حملات پی در پی در طول فصل به سرمربی استقلال، بازیکنان این تیم و سکوهای آبی بود و بلافاصله فرشید سامی سرپرست موقت باشگاه استقلال به بحث و تبادل نظر پرداخت. با محمدحسین میشاقی مجری برنامه.

سامی ابتدا عکسی را در صفحه کمک داور اول بازی پرسپولیس – مس رفسنجان مشاهده کرد که عدد 6 را برای لباس رنگی نشان می داد.

وی گفت: مگر می شود لیگ با گل آفساید شروع شود و با گل آفساید تمام شود؟! خیلی ساده انگارانه است که فکر کنیم اینها تصادفی هستند.

سپس ادعای دیگری از سوی فرشید سمیعی مبنی بر گرفتن پول و املاک از همسران بازیکنان برای دور زدن محدودیت بودجه مطرح شد: مبالغی به حساب همسران و خانواده های درجه یک برخی از بازیکنان واریز و اموال در نام آنها که در عهدنامه ها دیده نمی شود، اما استقلال به عنوان سند دور زدن قانون تصویب نشده است.

تا زمانی که فدراسیون فوتبال با همکاری مقامات قضایی بر حساب های بانکی بازیکنان و خانواده های درجه یک آنها و همچنین صرافی ها نظارتی نداشته باشد، نمی تواند جلوی بی قانونی را بگیرد.

ورود میساگی به اتهامات سنگین سامی و جر و بحث با داور!

پس از صحبت های اولیه سامی، محمدحسین میشاقی به او گفت: وقتی با شما صحبت می کنم احساس می کنم دارم با یک صفحه مجازی فن صحبت می کنم. برقراری ارتباط با شما دشوار است.

فرشید سامی در پاسخ به او تهمت شدیدی زد و گفت: کنایه های شما از استقلال بی پایان است. منم دارم با شما حرف میزنم حس میکنم دارم با ادمین صفحه هواداران پرسپولیس صحبت میکنم.

سپس درگیری لفظی شدیدی بین فرشید سمیعی و مس رفسنجان امیر عرب برگی داور بازی پرسپولیس روی آنتن زنده رخ داد که هیچکس فکرش را نمی کرد رسانه ای شود. گافی که تهیه کننده و سردبیر برنامه با مجری پرمدعا انجام دادند و عواقب آن بعد از ظهر امروز با احضار داور به کمیته انضباطی مشخص شد.

سامی در بازی هفته گذشته به داور بازی گفت: شما با کمینی که نگرفتید قهرمانی را از ما گرفتید و باید پاسخگو باشید.

عرب براگی پاسخ داد: من به کسی اجازه نمی دهم به خانواده ام توهین کند. تقصیر ما نبود که استقلال قهرمان نشد. شما باید با آن لبخند شیرین خود از ادعاهای خود حمایت کنید. من داور وسط بودم، من نباید پاسخگو باشم، کمک داور باید بگوید.

سامی بعد عقب نشینی کرد و گفت: مخاطب من اصلا آقای عرب براگی نبود؟!

درویش به سامی: تو گستاخ و دروغگو!

پس از صحبت های سامی، درویش به برنامه پیوست و خطاب به سامی گفت: تو آنقدر گستاخی که از دروغت عذرخواهی نمی کنی. اگر فرصت داشتید، ابتدا جراحی لهجه انجام می دادید!

کنایه سامی به درویش درباره عهدنامه بیرانوند

سامی که روی رئیس برنامه نشسته بود در بخشی از اتهاماتش مثال زد: وقتی بازیکن خودشان به ما پیشنهاد 90 میلیاردی داد چطور می گویند 15 میلیارد با این تیم قرارداد بست؟

پاسخ علیرضا بیرانوند و افشای پیشنهاد استقلال

ماجرای پیوستن من به استقلال در نقل و انتقالات یک بازی هماهنگ شده بود و از قبل با سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی و آقا یحیی هماهنگ کرده بودم تا درویش به خود بیاید و پرسپولیس را جمع کند.

باشگاه استقلال 40 میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت نقدی به من پیشنهاد داد که شامل سکه و درهم بود به اضافه 70 میلیارد تومان در قرارداد دو ساله و میدان 10 میلیارد تومان با فول آپشن در کرج!

به این ترتیب اگر ادعای بیرو درست باشد، استقلال همان اشتباهی را مرتکب شد که سامی فاش کرد!

احضار فوری عرببراغی، درویش و سامی به کمیته انضباطی

بر اساس اعلام کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال، امیر عرب برگی با توجه به اظهارات شب گذشته خود و تخلف از ماده 51 آیین نامه انضباطی باید برای ارائه توضیحات در این کمیسیون حضور یابد.

مدیران سرخابی ها نیز به کمیته انضباطی احضار شدند. بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فرشید سمیعی و رضا درویش به دلیل اظهارات شب گذشته خود در برنامه فوتبال برتر و تخلف از ماده 71 انضباطی برای ارائه توضیحات به محل این کمیته احضار شدند. آئین نامه. .

یکی از اتهامات حذف عادل فردوسی پور و برنامه 90 این بود که برای جذب مخاطب، دوئت های جنجالی و انشعابات روی آنتن ایجاد کردند، اما به نظر می رسد شبکه سه برای جلوگیری از سقوط آلترناتیو، بیش از پیش از این حربه استفاده می کند. برنامه و برای عموم، او در کشتن فوتبال تردیدی ندارد.