​بهترین برند صندلی ماشین در ایران برای نوزاد شما

به گزارش خبرگزاری موج


خرید صندلی ماشین کودک یا کودک نوپا که متناسب با سبک زندگی شما باشد، بخشی از لیست اقلام ضروری سیسمونی است. ایمنی عزیز شما در هنگام رانندگی در شهر یا جاده ارتباط مستقیمی با کیفیت صندلی ماشینی که انتخاب می کنید دارد، بنابراین خرید صندلی ماشین از یک برند خوب خرید لوکسی نیست. برای یافتن بهترین برند صندلی ماشین کودک در این مقاله با ما همراه باشید بیا در ایران همدیگر را ببینیم.

چرا باید صندلی ماشین را از برندی با کیفیت بخریم؟

شما می توانید در بازار ایران با بودجه های مختلف صندلی ماشین کودک بخرید. پیشنهاد ما این است که برای خرید صندلی ماشین بودجه مناسبی در نظر بگیرید تا حداقل استانداردهای جهانی را داشته باشد. در زیر در مورد برخی از برندها به عنوان بهترین برندهای صندلی ماشین کودک در ایران صحبت خواهیم کرد اما قبل از آن بهتر است با ویژگی های محصولات برندهای معتبر آشنا شوید که برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • سیستم ایزوفیکس: نصب صندلی با ایزوفیکس نصب را ساده و آسان می کند و در نتیجه نصب صحیح ایمنی لازم را به همراه دارد. شاید باور نکنید که تعداد بسیار زیادی صندلی خودرو که به درستی نصب نشده اند در جهان وجود دارد.
  • مهار با مهار 5 نقطهمحصولی از بهترین برند صندلی ماشین کودک معمولا دارای تسمه ای است که دو تسمه روی شانه و یک تسمه بین دو پایه دارد تا ایمنی کودک را تضمین کند.
  • برچسب استانداردهای بین المللی: هر ساله استانداردهای ایمنی جهانی صندلی کودک تغییر می کند و برندهای مختلف با شرکت در تست این استانداردها و دریافت امتیاز رعایت ایمنی مشتری را تضمین می کنند. دو استاندارد بین المللی معروف i-size و ISO 13216 هستند
  • محافظ سپر و ضربه جانبی: برخی از صندلی های ماشین کودک دارای مواد ضربه گیر هستند که می تواند به کاهش تاثیر تصادف کمک کند. آنها همچنین می توانند به محافظت از سر و بدن کودک در صورت تصادف کمک کنند و از شما در برابر ضربه جانبی محافظت کنند.

لیست بهترین برندهای صندلی ماشین کودک در ایران

در این قسمت به ترتیب بهترین برندهای صندلی ماشین کودک را بررسی می کنیم. قبل از انتخاب هر برندی، سن و قد فرزندتان، نوع ماشین و بودجه خود را در نظر بگیرید تا یک انتخاب عملی داشته باشید.

برحذر بودن

برحذر بودن

برند Bsif یکی از معتبرترین تولید کنندگان صندلی های اتومبیل با طراحی ارگونومیک است. محصولات این برند نروژی به دلیل ایمنی و سهولت استفاده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. مدل Easy Sleep برند B Safe دارای ویژگی خاصی است. این مدل برای خواب نوزاد تا 180 درجه قابل تنظیم است. اگر کالسکه میما دارید می توانید از سبد بسیف (صندلی کودک) به عنوان کیت مسافرتی استفاده کنید. مدل iZi Modular این برند قابل استفاده از نوزادی تا 4 سالگی دارای استاندارد بین المللی i-size می باشد. همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، این استاندارد یکی از قابل اعتمادترین استانداردهای ایمنی در جهان است زیرا در تست تصادف نیز برخوردهای جانبی را بررسی می کند. با ذکر این ویژگی ها، Bsif را به عنوان پیشنهاد در لیست بهترین برندهای صندلی ماشین کودک قرار دادیم.

Peg-perego

دومین برندی که ما در لیست بهترین برندهای صندلی ماشین کودک قرار می دهیم پگ پرگو است. این برند ایتالیایی تولید کننده انواع صندلی ماشین کودک و نوزاد می باشد که در بازار ایران موجود می باشد. مدل Viajo 1-2-3 مجهز به سیستم حفاظت جانبی است و یا مدل 360 درجه این برند دارای قابلیت چرخش 360 درجه برای قرارگیری و جابجایی راحت تر کودک در صندلی می باشد.

صندلی های خودرو Peg-Perego با در نظر گرفتن ایمنی و راحتی طراحی شده اند و با خرید آداپتور می توان آنها را به کالسکه Peg-Perego یا دیگر برندها متصل کرد. اگر به دنبال صندلی ماشین کانورتیبل از نوزاد تا کودک نوپا هستید، حتما در مورد محصولات این برند بیشتر بخوانید.

بریتاکس

یکی از بهترین برندهای صندلی خودرو که در سراسر جهان محبوبیت دارد و نسبت به سایر برندها مقرون به صرفه تر است، بریتکس است. این برند صندلی خودرو به دلیل ویژگی های ایمنی، سهولت استفاده و راحتی که توسط کاربران در رتبه بندی و بررسی های خود گزارش شده است، شناخته شده است. صندلی ماشین کودک بریتکس مجهز به سیستم حفاظت جانبی نیز می باشد که باعث می شود در مورد ایمنی کودک احساس راحتی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندهای صندلی ماشین کودک یا باسینت، می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در www.koodakoo.com بیابید.

ماکسی کوسی

ماکسی کوسی

برند معتبر و شناخته شده مکسی کوزی را نیز می توان در لیست بهترین برندهای صندلی ماشین کودک قرار داد. صندلی‌های خودروی این برند دارای ویژگی‌هایی مانند نصب در خودرو، پارچه‌های مخملی، سایه‌بان‌های بسیار بزرگ و سازگاری با کالسکه‌های درجه یک هستند.

مدل Pebble Plus Mexicano را می توان از دوران کودکی استفاده کرد و برای حمل در بسیاری از خطوط هوایی تایید شده است. همچنین مدل های دیگری مانند توبیفیکس که از حدود 9 ماه تا 4 سال قابل استفاده هستند از جمله مدل های محبوب این برند اصلی هستند. مکسی کوزی نیز در دسته برندهای با قیمت متوسط ​​قرار دارد.

جوی

یک برند با کیفیت که در لیست پیشنهادی ما قرار دارد، جوی است. خط تولید مارک جوی با توجه به رشد کودک طراحی شده است و برای مراحل مختلف رشد کودک می توانید صندلی ماشین مارک جوی را در بازار ایران پیدا کنید. به عنوان مثال میتینگ هر مدل استیج این برند برای سنین از بدو تولد تا 12 سالگی در نظر گرفته شده است. مدل جستجوی دیگری مانند Trillo برای گروه سنی 2 و 3 قابل استفاده است. Joy نیز یک برند قابل اعتماد و اقتصادی محسوب می شود. به یاد داشته باشید که خرید صندلی خودرو از هر برندی نیاز به بررسی دقیق و کسب اطلاعات تخصصی دارد.

آخرین کلمه

در این مقاله لیستی از بهترین برندهای صندلی ماشین کودک در ایران را بررسی کرده ایم. پس از تصمیم گیری برای خرید، یافتن فروشگاهی که اصالت کالای برند را تضمین کند بسیار مهم است. کوداکو (www.koodakoo.com) یک فروشگاه اینترنتی است که نماینده رسمی برندهای معتبر و با کیفیتی مانند بی سیف، پگ پرگو و مکسی کوزی می باشد. بنابراین می توانید تنها با ارتباط با کارشناسان فروش این فروشگاه، مشاوره تخصصی خرید صندلی کودک را از هر نقطه ایران بدون مراجعه حضوری دریافت کنید. به یاد داشته باشید که خرید صندلی ماشین کودک برای هر گروه سنی، از نوزادان تا کودکان نوپا، نیاز به اطلاعات تخصصی دارد.

امیدواریم پس از مطالعه این مقاله، انتخابی کاربردی و متناسب با نیاز خانواده خود داشته باشید.


آیا این خبر مفید بود؟