به همین دلیل یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندگار شد

به همین دلیل یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندگار شد

باشگاه پرسپولیس دوشنبه هفته گذشته نامه ای روی سربرگ فدراسیون فوتبال با امضای هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون دریافت کرد. این نامه نشان از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

هدایت ممبینی در این نامه تاکید کرده است که کمیته صدور مجوز پیش حرفه ای با صدور مجوز برای پرسپولیس موافقت کرده و این باشگاه را واجد شرایط اعطای مجوز می داند.

همچنین دبیرکل فدراسیون نوشت که باشگاه پرسپولیس برای حضور در رقابت های قاره ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده و از این طریق می تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

سرخپوشان پایتخت در عین حال قهرمان لیگ بیست و دوم شدند و سهمیه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان را به دست آوردند و در فصل جدید این مسابقات نماینده ایران خواهند بود.

یحیی گل محمدی با این قهرمانی یک قهرمانی دیگر را به افتخارات خود اضافه کرد. او پیش از این دو بار با پرسپولیس قهرمان شده و در حال حاضر یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ برتر است. او با کسب این قهرمانی سومین عنوان قهرمانی خود را تجربه کرد و با رکورد برانکو ایوانکوویچ برابری کرد.

برانکو هم سه بار پیاپی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و یک نایب قهرمانی هم داشت. البته او پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر نیست و در بین 13 سرمربی که موفق به کسب جام های لیگ برتر شده اند، امیر کلانویی با کسب 5 قهرمانی (با دو تیم) پرافتخارترین سرمربی در دوران لیگ برتر است.

با این حال تنها آرزوی بزرگ برای یحیی گل محمدی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست. او یک بار به این عنوان بزرگ بسیار نزدیک شد اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا با دو اشتباه احمد نوراللهی و مهدی شیری و دو پنالتی بازی را به اولسان هیوندای کره جنوبی واگذار کرد.

یحیی گل محمدی پس از قهرمانی و حتی پیش از قهرمانی در لیگ بیست و دوم با پیشنهادهای خوبی از سوی تیم های صنعتی مواجه شد اما به دلیل خاصی در پرسپولیس می ماند. قطعی شدن بازگشت پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا حالا انگیزه بزرگی برای ماندن یحیی گل محمدی در این تیم شده است.

سرمربی موفق پرسپولیس با این باشگاه قرارداد امضا کرد اما دلیل اصلی آن آسیایی شدن مجدد قرمزهای تهران است. این می تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید