ترافیک این پست در تیم ملی

ترافیک این پست در تیم ملی

امیر کالا نویی از سعید عزت اللهی، احمد نورالهی، روزبه چشمی، میلاد سرلک و امید نورافکن برای پست هافبک دفاعی دعوت کرد. البته نورافکن می تواند در پست دفاع چپ هم بازی کند که به دلیل دعوت نشدن میلاد محمدی احتمال آن بسیار زیاد است.

اگر فرض کنیم امید نورافکن در دفاع چپ تیم ملی بازی می کند، باید گفت که رامین رضایان در پست دفاع راست شانس بیشتری نسبت به صادق محرمی دارد و با این حساب دفاع چپ و راست تیم ملی از سپاهان. البته امیر باید ترافیک هافبک های دفاعی در تیم ملی را در نظر بگیرد که عزت اللهی نورالهی و چسمی بیشتر از سایرین به عنوان فیکس بازی می کنند.

تیم ملی ایران در روزهای 12 و 19 فروردین به مصاف روسیه و کنیا می رود و این دو دیدار فرصت خوبی است تا امیر گالنووی از سطح آمادگی همه بازیکنانش بیشتر بداند. البته هنوز زمان زیادی تا جام ملت های آسیا باقی مانده است، اما به هر حال بازیکنان تیم ملی این شانس را دارند که نظر مساعد امیر کلانوی را در این دو بازی دوستانه جلب کنند.

لیست ارائه شده از سوی سرمربی تیم ملی خالی از اشکال نبود و انتقاداتی نیز در مورد آن مطرح شد، اما به هر حال باید به کلانوی فرصت داد و در عین حال به سلیقه او احترام گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید