توهین به ساپینتو توهین به 30 میلیون استقلالی است

توهین به ساپینتو توهین به 30 میلیون استقلالی است

اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی استقلال درباره دیدار استقلال و مس کرمان گفت: استقلال بار دیگر نشان داد که اگر بخواهد در هر شرایطی می تواند به نتیجه ای که می خواهد برسد. او فقط باید بخواهد.

وی افزود: استقلال اگرچه دروازه بان اصلی خود را در ترکیب نداشت، اما با تقویت خط دفاعی و بازگشت عارف غلامی سازمان دفاعی خود را تقویت کرد و موفق شد مقابل تیم هجومی مس به خوبی از دروازه خود مراقبت کند. اگرچه در ابتدا و انتهای بازی تحت تاثیر برخی مشکلات روحی و روانی دروازه استقلال باز بود اما در دقیقه 90 استقلالی ها کاملا برتر بودند.

پیشکسوت استقلال در این چند هفته برای درکش کایدی گل زد: خوشحالم که جوان بوچهری استقلالی به روزهای اوج بازگشته و استقلال را از جناح چپ شروع می کند، اما استقلالی ها نباید فکر کنند که کل تیم این بازیکن است، پس باید در آینده. بازی ها، ما باید مراقب باشیم که حریفان برنامه ای برای محدود کردن کایدی ترتیب ندهند.

وی در تشریح این مشکل افزود: استقلال می خواهد تمام توانش را در جناح چپ بگذارد و در مقابل مهدی کایدی قطعا دستش به روی همه باز شود. در دو بازی اخیر مقابل ملوان و مس با تیم هایی بازی کردیم که شاید از نظر فنی و کادرفنی فرصت چندانی برای محدود کردن این بازیکن نداشتند اما قطعا تیم های دیگر قصد دارند کایدی را محدود کنند. بنابراین باید در جناح راست و در مرکز خط هافبک تیم برای حمله به دروازه حریف برنامه داشته باشیم.

کرج آور یادآور شد: چیزی که کمتر در بازی های استقلال یافت می شود تیراندازی است. امیدوارم این موضوع بیشتر مورد توجه هافبک ها و مهاجمان استقلال قرار بگیرد. زیرا از قدیم الایام تیراندازی یکی از راه های رسیدن به اهداف بوده است. تیراندازی حریف را مجبور می کند با عصا بازی کند و مدام نگران باشد که هر لحظه ممکن است دروازه او تهدید شود. با این حال، این را نباید نادیده گرفت.

بازیکن باسابقه استقلال با اشاره به حمله کادر فنی مس کرمان به ساپینتو و اتفاقات حاشیه ای پایان بازی گفت: واقعا متاسف شدم که دیدم به سرمربی استقلال این گونه بی احترامی می شود. سمت سرمربیگری استقلال کمی نیست. سرمربی تیم ما نماینده هواداران 30 میلیونی استقلال است.

وی ادامه داد: در واقع می خواهم با صراحت بیشتری بگویم توهین به سرمربی استقلال توهین به 30 میلیون ایرانی است. البته شاید این عددی که می گویم کم و بیش باشد اما به هر حال استقلال تیم محبوبی است که در همه شهرها هوادار دارد.

کرجام تاکید کرد: ما خودمان از برخی اخلاق و رفتار سرمربی استقلال راضی نیستیم و انتظار داریم به شأن و شخصیت نیمکت استقلال احترام بگذارد اما اگر بی احترامی به سرمربی استقلال ببینیم قطعا نمی توانیم آرام باشیم و ساکت .

کارشناس استقلال کشورمان درباره بازی بعدی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: اگر استقلال همان تیمی باشد که مقابل ملوان و مس کرمان قرار گرفت، حتما نفت مسجد سلیمان را شکست خواهد داد. البته رضا عنایتی (سرمربی تیم نفت) از تیم ماست و می داند چطور باید تیمش را مقابل استقلال به میدان بفرستد اما اگر بچه های استقلال خودشان باشند حتما بازی را ترک خواهند کرد. با یک برد

وی در نهایت گفت: برد در این بازی برای تیم بیش از نان شب برای پر کردن فاصله بالای جدول ضروری است. چند هفته دیگه بازی های سنگین دوباره میاد. بنابراین استقلال باید از هم اکنون امتیازات لازم را جمع کند.

دیدگاهتان را بنویسید