تک فرزندی، تهدیدی برای جمعیت گیلان/نخبگان حوزه جمعیت کمک کنند

استاندار گیلان:

استاندار گیلان تک فرزندی را تهدیدی برای جمعیت این استان دانست و گفت: کارشناسان و نخبگان در حوزه جمعیتی باید به بهبود این وضعیت کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در جلسه ستاد خانواده و جوانان مردم گیلان از تقارن دهه کرامت با هفته خانواده و جمعیت ابراز خرسندی کردند و گفتند: جوان بودن جمعیت موجب ایجاد نشاط در خانواده و متعاقب آن در جامعه شده است و باعث می شود پویایی برای کشور

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در این فرآیند جوانان جمعیت و موالی در گیلان مناسب است اما مطلوب نیست، افزود: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه جمعیت جوان انجام شد اما نباید از این روند خوشحال شد بنابراین باید برای نجات این استان از این وضعیت اقدامات عاجل انجام داد. با پیر شدن جمعیت

استاندار گیلان تصریح کرد: نقش دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در فرهنگ سازی و الگوسازی در زمینه موالید و جوانی جمعیت بسیار مهم است.

عباسی تک فرزند وی را تهدیدی برای مردم گیلان و جامعه دانست و گفت: کودک تنها منجر به افسردگی در کودکان و نوجوانان می شود که باید توسط نهادهای فرهنگی به ویژه آموزشی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و در جلسات راهکارهایی ارائه شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها