قانون جمعیت جوانان گام بزرگی به سوی تحول در حوزه جمعیت و خانواده است


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918082

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جمعیت رمز عزت و پیشرفت کشور است گفت: قانون جوانان جمعیت گام بزرگی در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است و همه باید با جهاد در اجرای آن تلاش کنند. و اراده ملی .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: جمعیت مشکل حیاتی و جدی کشور است و امروز دشمن نقاط قوت یک کشور را در جنگ ترکیبی، و مهم ترین موضوعی که او به آن پرداخت، جمعیت و خانواده بود

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه شیطنت صهیونیست ها، فراماسون ها و فریب خوردگان داخلی و خارجی در موضوع جمعیت به وضوح مشهود است، اظهار داشت: اسنادی که آنها علیه ملت ایران امضا کرده اند نشان از توطئه و قیام آنها در موضوع جمعیت دارد. بنابراین ما باید هوشیار باشیم و آگاهانه و زیرکانه در دسیسه های دشمنان خود عمل کنیم.

وی افزود: وجود تعهد انقلابی و شور دینی در حوزه جمعیتی یک ضرورت مهم است و باید در این زمینه انقلابی و متعهد عمل کرد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دشمنان عده ای را فریب خورده آوردند تا به مشکل مردم حمله کنند، ادامه داد: دروغگویی و فریب مردم راهبرد مهم دشمن است و نباید فریب دروغ گویی بیگانگان نا دلسوز ایرانی را بخوریم. ملت..

دری نجف آبادی یادآور شد: افزایش زاد و ولد در فرقه های باطل تهدید بزرگی برای جامعه مسلمین تلقی می شود و متأسفانه در برخی مواقع افراد لیبرال و حتی نفوذ فرهنگ های فاسد غربی بر سر مردم ایران کلاه می گذارند و روش ایرانی را تغییر می دهند. زندگی و به امت اسلامی آسیب رساندند.

امام جمعه اراک گفت: خاندان شیعه و اهل بیت(ع) باید در همه ابعاد الگو باشند و به موضوع جمعیت اهمیت ویژه ای بدهند و سرمایه انسانی مهم ترین پشتوانه ارتقا و تقویت مکتب و مکتب است. سیره اهل بیت (ع).

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: استان مرکزی در زمینه پذیرش طلاب در حوزه های علمیه الگوهای موفقی را به کشور ارائه کرده و پایلوت است و امروز باید در حوزه جمعیتی کار ویژه ای انجام شود.

وی افزود: متأسفانه امروز افزایش سن ازدواج به موضوع بزرگی تبدیل شده است که نیاز به کارشناسی و توضیح علمی دارد چرا که افزایش سن ازدواج برای کشور مضر است و نباید با دستورات دینی در زمینه ازدواج از آن غفلت کرد. “

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: معاینات غیرعلمی تنها هزینه اصلاح اضافی است و متاسفانه در فرزندآوری کم لطفی وجود دارد و نباید اجازه دهیم دشمنان به جمعیت ما تجویز کنند.

وی گفت: ملت ایران توانایی و ظرفیت زیادی دارد و استعدادهای زیادی در کشور وجود دارد که باید در حوزه جمعیتی از آنها استفاده کرد و اگر جلوی فساد و برخی مفاسد گرفته شود چون عامل ناباروری هستند، نرخ زاد و ولد قطعا افزایش قابل توجهی خواهد داشت

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جمعیت رمز عزت و پیشرفت کشور است گفت: قانون جوانان جمعیت گام بزرگی در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است و همه باید با جهاد در اجرای آن تلاش کنند. و اراده ملی .

دری نجف آبادی افزود: تبلیغات منفی دشمنان مهمترین عامل کاهش جمعیت و افزایش سن ازدواج است و باید تفکر غلط در این زمینه اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: زنان ایران اسلامی مایه افتخار جامعه هستند و امروز زنان این سرزمین در عرصه های مختلف می درخشند و برای کشور اقتدار ایجاد می کنند و دشمن نمی تواند با شعارهای توخالی و تبلیغات دروغ آنها را فریب دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید