اجرای کامل قانون حمایت از جمعیت تحول آفرین خواهد بود/کمبود در حوزه جمعیت و خانواده کشور را در بحران عمیقی قرار خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دیلیجان و محلات در مجلس در گفتگو با دیار آفتاب; وی در خصوص قانون حمایت از جمعیت گفت: قانون حمایت از جمعیت از یک سو جهت گیری و راهکارهای کلی را مشخص کرده و از سوی دیگر اقدامات اجرایی را مشخص کرده است که باید انجام شود و تدوین سیاست های اجرایی در حوزه های مختلف

وی افزود: یکی از ضرورت هایی که در زمینه حمایت از جمعیت به آن توجه شده، اجرای مشوق های لازم است و قطعا پویایی جمعیت، زاد و ولد و استحکام خانواده با اجرای سیاست های تشویقی محقق خواهد شد.

سلیمی تصریح کرد: این یک واقعیت است که امروز یک سال از تصویب قانون حمایت از جمعیت می گذرد و انتظار می رفت بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر این قانون به درستی اجرا شود قطعا در حوزه اقتصاد تحول آفرین خواهد بود. خانواده.

وی تاکید کرد: باید به موضوع تعمیق قانون حمایت از خانواده با جدیت بیشتری توجه کنیم و البته بخش هایی از قانون در حال اجراست که باید سرعت و توجه ویژه ای به آن شود و همگان را می طلبد. عزم .

نماینده مردم دیلیجان و محلات در مجلس خاطرنشان کرد: قانون حمایت از جمعیت هنوز به صورت صددرصدی اجرا نشده است و معتقدیم این قانون باید هر چه سریعتر و با دقت بیشتری اجرا شود چرا که اگر در حوزه جمعیت و خانواده تلاش نکنیم در آینده نزدیک با چالش های جدی مواجه خواهیم شد و قطعا کشور با بحرانی عمیق و جبران ناپذیر مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید