ثبت نام جنبه عملی چندین ساله دارد و تلاش میدانی/تولید، دانش بنیان و ایجاد اشتغال، سه بعد تحول آفرین در حوزه اقتصاد


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817813

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انتخاب حروف سال بر اساس تحقیقات میدانی از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال سه بعد تحول آفرین در حوزه اقتصادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده با ارجاع وی خطاب به شعار امسال گفت: انتخاب حروف و تعیین شعارهای سال از سوی رهبر معظم انقلاب، تعیین کننده اصول رفتار و تلاش و فعالیت دستگاه ها و واحدهای مشترک ملت در کشور است. “

انتخاب نامه های سال بر اساس تحقیقات میدانی مقام معظم رهبری صورت می گیرد
وی ادامه داد: همانطور که معمولا در فرمایشات رهبر معظم انقلاب آمده است، نامزدی سال ها بر اساس تحقیقات میدانی و رایزنی با کارشناسان انجام می شود تا آنچه که باید ساماندهی شود و حزب بر سر راه قرار گیرد. خط. مسیر پیشرفت، در عرصه عمل و کار در سطح وسیع.» به مرحله ظهور رسیده است، به طوری که شناخت معظم له از نیازها و مشکلات اساسی کشور، عامل اصلی نامزدی است. سالها.

ثبت نام برای چندین سال عملی بوده است
استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نکته مهم در نامزدی سنوات جدیت آنها در بعد عملی است نه شعاری; در واقع باید با ارائه طرح ها و برنامه های مفید و دست یافتنی و بسترسازی برای دستیابی به اهداف تعیین شده، اهداف نامگذاری سال ها را تضمین کرد تا زنجیره حروف سال جلوه ای کاربردی داشته باشد، هرچند بدترین آسیب در این امر باشد. در مورد نامه های سال

تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال، سه بعد تحول آفرین اقتصاد
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند. اقتصاد مقاومتی نظریه ای کل نگر است که پویایی، قدرت و استقلال اقتصاد را تعریف می کند، بنابراین نیاز به اقتصاد مقاومتی، پویایی و تناسب آن نه تنها رقابتی است، بلکه در انحصار بخش های حیاتی اقتصاد، دانش و اشتغال زایی است. می تواند راه را برای توسعه اقتصادی مناسب هموار کند.

تلاش و کوشش برای دستیابی به سه مولفه پیشرفت اقتصادی
حجت الاسلام بنیادی افزود: یقینا مهمترین عامل تحقق سه عنوان ذکر شده در کاندیداتوری امسال، همت و غیرت مضاعف مردم ایران اسلامی برای اجرای چرخ اقتصاد بر اساس راهبرد و اهداف عالیه مردم اسلامی است. انقلابی که مقدمه ای برای «ما می توانیم» برای ارائه رهنمودهای روشن در زمینه خلاقیت اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

چشم انداز اقتصاد ایران روشن و امیدوارکننده است
وی گفت: توجه به لهجه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نامه های اخیر، نوید رونق تولید و اشتغال را بیش از هر زمان دیگری مقرون به صرفه است و آینده درخشانی در اقتصاد در حال شکل گیری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید