ثبت نام کارت هدیه دولتی برای مستمری بگیران

حقوق بازنشستگان افزایش می یابد با اجرای قانون همسان سازی دستمزد بازنشستگان از هفته گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت. آنها می خواهند در لایحه جدید برنامه هفتم توسعه بیشتر به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان بپردازند و در چند ماه اخیر اعتراضات زیادی را برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان آغاز کرده اند.جدیدترین اخبار افزایش حقوق بازنشستگان را در مدرن یک فکر بخوانید. .
دولت برای ارائه خدمات اجتماعی به مستمری بگیران 3 میلیون هدیه نقدی به حساب بازنشستگان واریز کرد.

ثبت نام کارت هدیه دولتی برای مستمری بگیران

«حکمت کارت» با هدف ارائه خدمات اجتماعی به مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد از ابتدای آبان ماه جاری صادر شده است که با کارمزد ماهانه این کارت به مبلغ سه میلیون تومان، امکان خرید کالا وجود دارد. و خدمات اقساطی برای این دسته از مستمری بگیران بالغ بر 3400 مستمری بگیر برای دریافت این کارت ثبت نام کرده اند.

در این راستا صندوق بازنشستگی فولاد با فروشگاه های زنجیره ای قرارداد منعقد کرده و با کارمزد ماهانه حکمت کارت به مبلغ سه میلیون تومان، امکان خرید اعتبار از فروشگاه های مذکور برای کلیه متقاضیان بازنشسته در سراسر کشور وجود دارد. کشور. مستمری بگیران صندوق فولاد با مراجعه به این فروشگاه ها می توانند کالا و خدمات را به صورت اقساطی از 6 تا 24 ماه با کارمزد 2 درصد بدون ضامن و بدون پیش پرداخت خریداری کنند.

اگرچه مستمری بگیران می توانند با مراجعه به لینک https://neservices.irsbf.ir برای دریافت کارت مذکور ثبت نام کنند، اما در 15 روز گذشته بیش از 3400 مستمری بگیر صندوق برای دریافت کارت مددکاری اجتماعی حکمت ثبت نام کرده اند. البته ثبت نام کارت اجتماعی حکمت همچنان ادامه دارد.

بدین منظور پس از ثبت نام مستمری بگیران و متقاضیان کارت در سایت صندوق، لیست پذیرفته شدگان پس از تایید صندوق به فروشگاه های اتک ارسال می شود و پس از آن کارت برای متقاضیان صادر می شود. معمولا 10000 تومان برای صدور کارت هزینه دارد.

لازم به ذکر است که طبق توافقنامه، مجموع تخفیف محصولات حکمت کارت تا پنج درصد است و این تخفیف ممکن است در مناسبت های مختلف تغییر کند.

لازم به ذکر است در صورت عدم استفاده، هزینه ماهانه باقی نمی ماند. در هر صورت دارندگان کارت حکمت ماهانه تنها 3 میلیون تومان اعتبار دارند و در صورت داشتن اقساط ماهانه 2 میلیون تومانی برای مدت حداکثر 6 ماهه، تنها یک میلیون تا تاریخ تسویه کامل به حساب آنها شارژ می شود.

صندوق بازنشستگی فولاد پیش از این در خصوص نحوه دریافت حکمت کارت اعلام کرده است که «روش های اخذ حکمت کارت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد اما این کارت ها به هیچ عنوان برای متقاضیان پست نمی شود».

مستمری بگیران و متقاضیان کارت حکمت پس از ثبت نام در سایت صندوق، لیست ثبت نام کنندگان پس از تایید صندوق به فروشگاه های اتکا ارسال و سپس کارت برای متقاضیان صادر خواهد شد.

صندوق بازنشستگی فولاد در اطلاعیه شماره 2 خود جزئیات کارت اجتماعی حکمت را برای بازنشستگان این صندوق تشریح کرده است.

در این پیام آمده است:

اعتبار ماهانه کارت اجتماعی حکمت برای مستمری بگیران صندوق فولاد 3 میلیون تومان خواهد بود. یعنی دقیقاً همان مبلغی که فروشگاه اتکا برای کارکنان نیروهای مسلح در نظر گرفته است در حالی که هزینه کارت حکمت برای سایر دستگاه های طرف قرارداد با اتکا 2 میلیون تومان است.