جنبش برای ساخت خانه های شخصی برای پرسنل زمینی ارتش به خوبی در حال پیشرفت است


زمان: 19:13
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879359

امیر سرتیپ حیدری گفت: بنا به دستور فرمانده معظم کل قوا سال 1401 به عنوان سال احداث منزل شخصی (غیرنظامی) نیروی زمینی ارتش تعیین شده است، لذا هم اکنون این حرکت. با موفقیت در حال پیشرفت است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه افتتاح پروژه مهر 312 بلوک در 3 خانه ارتش شهید نامجو کوی که با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان ارشد ارتش برگزار شد، گفت: : خانه سازی به صورت انبوه با توجه به افزایش موقعیت اجتماعی و وضعیت معیشتی کارکنان نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش مفتخر است که منازل سازمانی خود را با بهترین نقشه ها و تجهیزات تهیه کرده و در اختیار پرسنل قرار می دهد، افزود: در حال حاضر در 52 نقطه کشور در حال ساخت خانه های سازمانی هستیم. این مهم را در مناطق محروم آغاز کردیم، «چگونه در ایرانشهر و زاهدان توانستیم خانه تشکیلاتی برای همه کاندیداها بسازیم تا به ستاد تحویل داده شود، همچنین موفق شدیم مجتمع بزرگ 312 واحدی را در تهران برای نیروهای زمینی ارتش افتتاح کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر احترام به پرسنل ارتش گفت: بی شک حرکت برای ساخت منازل سازمانی تا رفع نیاز همه یگان ها با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ساخت منازل شخصی برای پرسنل این نیرو یک تکلیف است، تاکید کرد: بر اساس دستور فرماندهی معظم کل قوا سال 1401 به عنوان سال ساخت خانه شخصی برای پرسنل ارتش تعریف شد. ما آن را شروع کردیم بنابراین اکنون در بیرجند، شاهرود، اهواز و ارومیه این حرکت با موفقیت کامل در حال پیشرفت است و در شهرهای دیگر این حرکت را یکی پس از دیگری آغاز خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی در پایان با تاکید بر پیشرفت روزافزون در ساخت منازل شخصی خاطرنشان کرد: هدف نیروی زمینی نیروی زمینی این است که کارکنان محترم در پایان خدمت پس از تحویل سازمانی با افتخار وارد منازل شخصی خود شوند. خانه ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید