جنبش هایی مانند عین الاسد همچنان مورد توجه است و به موقع محقق خواهد شد/ صهیونیست ها آرام نمی گیرند

ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922074

سخنگوی سپاه گفت: مطمئن باشید همانطور که خرمشهر در عملیات بیت المقدس با رمز الی بن المقدس آزاد شد، بدون شک قدس نیز آزاد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در آستان شیخ صدوق شهر رای که با حضور جمعی از مقامات لشکری ​​و کشوری و خانواده معظم شهدا برگزار شد. شهیدان افزود: وی از معدود فرماندهانی بود که کمترین حضور رسانه ای را در خصوص اقدامات داعش و حضور میدانی برای مبارزه با آنها داشت و بارها علیرغم اصرار مسئولین آن را نپذیرفت.

وی با بیان اینکه خداوند به انسانیت و تقوای این سردار نعمت بزرگی عطا کرده است، یادآور شد: می دانستیم که سردار به دلیل حضور در عرصه های مختلف در بین مردم ایران و مسلمانان محبوبیت بالایی داشته است اما پس از شهادت و فعال بودنش. حضور و طراوت و قابل توجه در تشییع جنازه او همه ما از محبوبیت این سرباز پاک که ولایت را در دل مردم ایران گم کرد شگفت زده شدیم.

سردار شریف گفت: اگر می خواهیم هوش و قدردانی مردم ایران را در تجلیل از خادمان خود ببینیم باید به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و یارانش بنگریم و یاد بگیریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت سنگین رسانه ای صهیونیست ها و آمریکایی ها علیه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع سردار نشان داد که ارادت مردم تحت تأثیر این تبلیغات قرار نمی گیرد و این میزان محبوبیت عجیب است.

وی خاطرنشان کرد: سرداران زیادی را در دفاع مقدس با شهادت از دست دادیم، اما خواست خدا بود که سردار سلیمانی زنده بماند و یکی از چهره های درخشان انقلاب اسلامی را به نسلی که دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده است، نشان دهد.

سردار شریف ادامه داد: خداوند 63 سال عمر به او داد تا فرزندان این سرزمین پس از دفاع مقدس یکی از چهره های شاخص انقلاب را بشناسند و شجاعت و میهن دوستی او را درک کنند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی تحقق آرمان های انقلاب و ادامه راه آن را بیش از هر موضوعی مهم می داند، گفت: مردم به هیاهوی دشمنان توجه نکنند، قاسم سلیمانی چنین درسی را به دشمنان داد. که مایه مباهات همه مسلمانان است.

وی افزود: صهیونیست ها قبل از جنگ 33 روزه معتقد بودند که اگر همه ارتش های کشورهای اسلامی متحد شوند، نمی توانند آنها را شکست دهند، اما تدبیر رهبر انقلاب با حضور سردار سلیمانی در میدان به همراه حزب الله باعث شکست صهیونیست ها شد.

سردار شریف اعلام کرد: پس از این حادثه صهیونیست ها و آمریکایی ها به فکر جلوگیری از سقوط اسرائیل غاصب افتادند و داعش را تشکیل دادند، جنبش داعش یک تنفس مصنوعی برای رژیم صهیونیستی بود.

سخنگوی سپاه گفت: خداوند یاری کرد و در مسیر مقابله با داعش نیروهای مردمی واحدی در کشورهای مسلمان منطقه شکل گرفت که اولین هدف و آرزوی آن آزادسازی ساحت مقدس بود.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید همانطور که خرمشهر در عملیات بیت المقدس با رمز الی بن المقدس آزاد شد، بدون شک قدس نیز آزاد خواهد شد.

سردار شریف افزود: صهیونیست ها در سال های اخیر حتی یک روز هم استراحت نکرده اند و امروز دشمن از همه جا رانده شده و در ایجاد و راه اندازی جنگ تحمیلی و داعش و فشار همه جانبه اقتصادی ناکام مانده است و ملت ما به همین دلیل در همه این زمینه ها شکست خورد که الهی سربلند بیرون آمد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش این دشمنان برای تبدیل عده ای به اپوزیسیون راه به جایی نمی برد، همانطور که ملت ایران در ۴۳ سال گذشته بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته است، این دوران نیز فرصتی خواهد شد تا یک بار دیگر عیب های خود را کشف کنیم. و نقاط ضعف

وی یادآور شد: بخشی از جوانان ما تاریخچه منافقین، مجاهدت های مردمی و جنگ تحمیلی و بمباران شیمیایی کشور را نمی شناسند، اگر می دانستند رفتار دیگری داشتند.

سردار شریف تصریح کرد: این ملت با فرمان امام و با تکیه بر اهل بیت این کشور را آزاد کردند. شما (فریب خوردگان و مخالفان نظام) از چه مشکلی می خواهید این مردم را رها کنید؟ بدانید که بار دیگر سرتان زیر شعور ملت له خواهد شد.

سخنگوی سپاه گفت: ما منکر کوتاهی و کاستی نیستیم، بلکه وظیفه ماست که با مردم و با استفاده از ظرفیت خدادادی که بیش از 200 هزار شهید تقدیم آن کرده ایم، این کشور را آباد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تنها گام اول انقلاب را به پایان رسانده ایم و بسیار موفق هستیم و به فضل الهی گام دوم را نیز با موفقیت به پایان خواهیم رساند و در رأس پیشرفت و توسعه قرار خواهیم گرفت تا توطئه های شما بی نتیجه بماند. همیشه.

در این مراسم پیکر مطهر دو شهید جاوید العطار توسط شرکت کنندگان در حرم مطهر شیخ صدوق تشییع شد.

در این مراسم از خانواده شهید وحید زمانی نیا از یاران سردار سلیمانی توسط مسئولان شهر ری تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید