حاجی‌موسایی و یزدانی در آسیا طلا گرفتند

تکواندوکاران منهای 58 و 87- کیلوگرم ایران با غلبه بر رقبای خود به مدال طلای آسیا دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری موج


در ادامه مسابقات تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا 2024 ویتنام ابوالفضل زندی نماینده وزن منهای 58 کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل پوتی از مالزی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. سپس در 2 راند تامیرلان از قزاقستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل مهدی حاجی موسایی دیگر نماینده ایران در این رده شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

مهدی حاجی موسایی دیگر نماینده ایران در این رده پس از استراحت در دور نخست حریف خود از عربستان را در 2 راند شکست داد. حاجی موسایی در نیمه نهایی مقابل ابوالفضل زندی دیگر نماینده ایران در این وزن به پیروزی رسید و راهی فینال شد. حاجی موسایی در فینال مقابل پارک کره جنوبی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

در وزن منهای 74 کیلوگرم امیرسینا بختیاری در دور نخست در 2 راند احمد المولد از عربستان را شکست داد اما در مبارزه دوم با نتیجه 2 بر یک مغلوب نجم الدین از ازبکستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

محمدحسین یزدانی در وزن منهای 87 کیلوگرم ابتدا در 2 راند کابلان قزاقستان را شکست داد، سپس کانگ سانگ هیون دارنده مدال طلای جهان در سال 2023 از کره جنوبی را در 2 راند با امتیازهای 5 بر 3 و 10 بر 6 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نماینده اردن پیروز شد و به فینال راه یافت.

مهران مهران دیگر نماینده ایران در این رده در دور نخست مقابل لیانگ چن از چین تایپه در ۲ راند با نتایج ۷ بر صفر و ۷ بر ۴ به برتری دست یافت. وی سپس رافالوویچ از ازبکستان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. حیدری در این مرحله با نتیجه 2 بر صفر منگ چین را شکست داد تا حریف یزدانی در دیدار پایانی شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها