حماسه ۹ دی دیگری در انتخابات پیش‌رو رقم خواهد خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مغان بیله سوار:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مغان بیله سوار گفت: مردم ایران با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات شورای اسلامی اسفندماه سال جاری، با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، حماسه دیگری را در 18 آذر رقم خواهند زد. رهبر.” ”

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

حجت الاسلام محمود فضلی نیا روز شنبه در مراسم بزرگداشت اپ. 9 دسامبر وی در بیله سوار گفت: اگر امروز شاهد حماسه پرشور مردم در مراسم حماسه 18 دی در اقصی نقاط کشور هستیم، از آثار حکمت عامیانه است. مردم در 11 اسفند با حضور پررنگ خود آثار تبیین، آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و بار دیگر دشمنان نظام را ناکام و مأیوس خواهند کرد.

وی با اشاره به فتنه‌های متعدد دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هر بار که جبهه انقلاب و بسیج وارد عمل شدند، فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی متوقف شد و دشمنان ناکام ماندند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در بیله سوار افزود: مردم بیله سوار سند بزرگی در عرصه دفاع از انقلاب و دفاع مقدس دارند و با حضور پرشور خود در انتخابات آتی ایران اسلامی، تقویت اقتدار ملی و اقتدار ملی را تضمین خواهند کرد. وحدت اسلامی و تنگ کردن عرصه بر دشمنان.

حجت الاسلام فضلی نیا گفت: اهداف فتنه 1387 باید برای جوانان و دانشجویان تبیین شود و تدابیر و رهنمودها و راهکارهای مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه 18 دی مورد هدف قرار گیرد.



آیا این خبر مفید بود؟