خوشحالم که بعد از یک وقفه دو ساله دوباره شاهد تور دوچرخه سواری آذربایجان هستیم


ساعت: 21:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897508

پیام وزیر ورزش به تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان؛

دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، وزیر ورزش و جوانان در بیانیه ای از برگزاری مجدد تور بین المللی دوچرخه سواری ایران پس از دو سال وقفه ابراز خرسندی کرد.

. متن پیام وزیر ورزش و جوانان به این شرح است:

خوشحالی و خرسندی خود را از آغاز تور بین المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان اعلام می کنم. بیماری کووید این تور معتبر را مانند سایر رویدادهای بسیار مهم دنیا قطع کرد اما با تلاش متولیان ورزش استان پس از دو سال وقفه شاهد برگزاری مجدد این تور معتبر هستیم. دوچرخه سواری ایران و ورزش ایرانی امروز میزبان یکی از تورهای معتبر و بزرگ دوچرخه سواری قاره کهن هستند. کسب 23 مدال ارزشمند در رشته دوچرخه سواری در یک سال اخیر نشان از تحولات و نگاه ویژه مسئولان به این رشته دارد و ثمره این تلاش ها را در برگزاری یکی از رویدادهای مهم ورزشی این قاره شاهد خواهیم بود.

تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان امروز نماد صلابت، غیرت، استقامت و تلاش مردم ایران است و جا دارد از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری این تور قدردانی کنم. همچنین پذیرای مهمانان خارجی عزیزی هستم که به عنوان ورزشکار، مربی و سرپرست به کشور عزیزمان ایران سفر می کنند و شک ندارم که به مهمان نوازی که از مردم خونگرم استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل می شناسیم، افتخار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید