دادمداران از دزدگیر و درب‌های ضد سرقت استفاده کنند

توصیه‌های فرمانده انتظامی مشگین‌شهر به دامداران:

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر به دامداران توصیه کرد محل نگهداری احشام را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، درهای استاندارد و ضد سرقت مجهز کنند.


به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ نیکروز سلیمانی  با اشاره به افزایش سرقت احشام در این شهرستان اظهار کرد: مالکان احشام به‌ویژه چوپانان باید از گرفتن و خوردن هرگونه خوراکی از افراد ناشناس جدا خودداری کنند تا از سرقت احشام با ترفند مسموم کردن خوراکی با تزریق داروی خواب آور جلوگیری شود.

وی همچنین بر لزوم خودداری از جابجایی گله توسط افرادسالخورده، زنان و کودکان و نیز پیشگیری از رها کردن و یا فاصله گرفتن از دام‌ها بخصوص گوسفندان در کنار جاده‌های اصلی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر به دامداران توصیه محل نگهداری دام‌ها را حصارکشی و از درب‌های آهنی مطمئن و قفل‌های محکم استفاده کرده و در صورت امکان احشام را نزدیک محل زندگی خود جای دهند.“

سرهنگ سلیمانی افزود: علاوه بر این باید وسایل ارتباطی و مخابراتی در اختیار نگهبان احشام و چوپانان قرار شود تا در صورت بروز هرگونه حادثه و برخورد با موارد مشکوک مراتب به واحدهای گشت نیروی انتظامی ۱۱۰ اطلاع داده شود.






آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید