دزدگیر Omicron روشن است / مراکز درمانی آماده هستند

ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800723

معاون وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر تعداد کل بیماران سرپایی و عروق کرونر تغییری نکرده است، اما تعداد آزمایشات مثبت افزایش یافته و این یک نگرانی است، بنابراین همه مراکز باید آماده باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر سعید کریمی در گردهمایی دستیاران پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: نام برنامه‌ای که وزارت بهداشت در دولت سیزدهم انجام داد «عدالت سلامت و طرح تعالی» است چرا که فلسفه ما این است. احترام به مشتری و انجام هر کاری برای ایجاد رضایت، افزایش انصاف و ارتقای کیفیت خدمات.

وی افزود: با وجود محدودیت ها و مشکلات منابع، باید ضمن اکتشاف ظرفیت، همه منابع در نظر گرفته شود تا بهره وری افزایش یابد.

کریمی گفت: فساد ستیزی در هر حوزه ای اهمیت دارد. در حوزه درمان نیز نظارت در همه ابعاد باید جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: علاوه بر اعتباربخشی که باید به طور جدی به دنبال آن بود، خود نظارتی نیز ارائه می دهیم که در فواصل زمانی توسط مراکز و ستادها انجام می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: توزیع تمامی تجهیزات پزشکی بر اساس سامانه دادپا خواهد بود. درخواست ها از طریق این سامانه برای ما ارسال می شود و این توزیع به صورت علمی انجام می شود.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد کل بیماران سرپایی و بستری تغییری نکرده است، اما تعداد آزمایشات مثبت افزایش یافته و این یک نگرانی است، بنابراین همه مراکز باید آماده باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید