دانشجویان همواره در صف اول دفاع از حقوق مردم هستند

وی ادامه داد: دانشجویان همواره در خط مقدم مبارزه با استبداد و استعمار بوده و با آرمان گرایی، عدالت خواهی و آزادیخواهی خود از حقوق ملت دفاع کرده اند. به همین دلیل دانش آموزان یکی از پرافتخارترین و قابل احترام ترین بخش های جامعه هستند.

دبیر شورای نگهبان بی‌تفاوتی جامعه دانش‌آموزی به مشکلات کشور و گمراه‌کردن دانش‌آموزان به اولویت‌ها را یکی از اهداف همیشگی دشمنان برشمرد و گفت: بحمداللَّه دشمنان هیچ‌گاه در رسیدن به خواسته‌های خود موفق نبوده‌اند. اهداف

آیت الله جنتی تاکید کرد: با رحمت خداوند و اتکال طلاب در سرزمین بصیرت و دانش، این آرزوی دشمنان در آینده محقق نمی شود.

وی در خصوص نقش دانشجویان در عرصه جهاد تبیینی نیز اظهار داشت: دانشجویان به دلیل حضور حداکثری در بین مردم یکی از موثرترین اقشار جامعه هستند. جامعه دانشجویی نباید مبارزه در این عرصه را نادیده بگیرد. امروز اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه دینی و ملی جامعه دانشجویی کشور است.

دبیر شورای نگهبان بار دیگر به نقش دشمنان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رسانه های ضد نظام به دنبال تحریف چهره جامعه دانشجویی ایران هستند. بر همین اساس از به تصویر کشیدن فعالیت های فرهنگی، مذهبی و جهادی دانشجویان خودداری می کنند.

وی تصریح کرد: برای خنثی سازی توطئه های دشمنان باید جنبش های دانشجویی و رسانه های علاقمند به سربلندی کشور تلاش کنند. دانشجویان انقلابی باید پرچمدار مطالبه پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم باشند. جستجوی جدی و ارائه راهکارهای علمی زمینه ساز رشد کشور خواهد بود.

آیت الله جنتی در پایان سخنان خود تاکید کرد: امید، نشاط و پویایی طلاب از ارزشمندترین سرمایه های کشور است.