در شرایط اقتصادی کنونی دریافت و جمع آوری مالیات یک نوع هنر است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین:

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری قزوین گفت: در شرایط کنونی اقتصادی دریافت و اخذ مالیات نوعی هنر است و باید این کار به گونه ای انجام شود که رضایت مردم را جلب کرده و از آن برخوردار باشیم. حمایت از مالیات دهندگان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

در مراسمی با حضور فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، خوانساریان دادستان مالیاتی، حلیقه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، نادری رئیس کل گمرک ، شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی و جمعی از مدیران استانی از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست جدید امور مالیاتی استانداری قزوین منصوب شد.

خلیلی خواه در این مراسم اظهار داشت: دوران حکومت کوتاه است و خوشا به حال کسانی که در این مدت بهترین خدمات را به مردم انجام دهند و در این راه منشأ کارهای موثر باشند.

وی بیان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی دریافت و اخذ مالیات یک هنر است و این کار باید به گونه ای انجام شود که رضایت مردم را جلب کرده و حمایت مالیات دهندگان را نیز داشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: آقای عباسپور مدیری با اخلاق و مردمی بود و ضمن تعامل منطقی با اقشار مختلف جامعه توانست رضایت مودیان و تولیدکنندگان را جلب کند.

خلیلی خواه تصریح کرد: اخذ مالیات برای رضایت مردم مهم است و انتظار داریم شفاف، منطقی و قانونی رفتار کنید و با اطلاع رسانی مناسب مشارکت مردم را افزایش دهید.

این مدیر اظهار داشت: رادیو مالیاتی به صورت پایلوت در استان قزوین آغاز به کار کرد و امروز تلاش می کنیم با ارتباط منطقی دانشگاه و اداره مالیات به نتایج بهتری برسیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری قزوین تصریح کرد: خوشبختانه این کار به صورت پایلوت در قزوین آغاز شده است و با انجام کارهای علمی امیدواریم هر چه به نتایج بهتری دست یابیم حوزه ارتقای فرهنگ مالیاتی نیز انجام شود. افزایش دادن.

وی در خصوص توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت: 2100 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شد تا بتوانند خدمات خود را ارائه دهند.

خلیلیخا گفت: باید برای زیرساخت های شهرها و روستاها مالیات هزینه شود تا شاهد توسعه و رشد همه حوزه ها باشیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات جناب آقای عباسپور مدیرعامل سابق، برای مدیر جدید موسوی ثنا آرزوی موفقیت کرد.



آیا این خبر مفید بود؟