دشمن در آستانه انتخابات به‌دنبال اختلاف‌افکنی است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف دشمن در آستانه انتخابات ایجاد اختلافات و اختلافات داخلی است و باید با مشارکت گسترده در این رویداد سیاسی، دسیسه بدخواهان خنثی شود. ” ”

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

حجت الاسلام حسین طیب شامگاه سه شنبه در دیدار طلاب و روحانیون استان کردستان در سنندج اظهار داشت: دشمن با ایجاد اختلافات درونی در آستانه برجام تلاش می کند به هدف خود که همان کثرت گرایی است برسد. انتخابات

وی بر لزوم حضور پرشور در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: مردم باید با انتخاب نمایندگانی شایسته و دلسوز در جهت توسعه حداکثری کشور گام بردارند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: باید نماینده ای انتخاب شود که اقتصاد کشور را بشناسد و برنامه های اقتصادی را تسریع کند و این امر با مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب افراد شایسته محقق می شود. مردم.

حجت الاسلام طائب افزود: دشمن در مقابل مبارزه با فساد در کشورمان به دنبال بزرگ جلوه دادن چهره فساد است. پس باید هوشیار بود.

وی حمایت از تولید داخلی را ضروری دانست و تاکید کرد: بی شک واردات بی رویه مانع رشد تولید، اشتغال و پیشرفت کشور خواهد شد. بنابراین تعادل در این زمینه بسیار مهم است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: امروز همبستگی قومیتی و مذهبی بین همه مسلمانان ایجاد شده است و این از برکات طوفان الاقصی است. عمل.

حجت الاسلام طائب حمله تروریستی در کرمان و شهادت تعداد زیادی از هموطنان را ناشی از ضعف اسرائیل در جبهه مقاومت و تلاش برای حمله به امنیت داخلی ایران ارزیابی کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با توجه به ضربات مقاومت با مشکلات اقتصادی به ویژه در حوزه گردشگری مواجه است و با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کند.



آیا این خبر مفید بود؟