دشمن عفت و حیای عمومی ایران را هدف قرار داده است/بی حجابی زمینه انحطاط جامعه است

سردار رادان در رشت:

فرمانده انتظامی کشور بی حجابی را موجب انحطاط و بداخلاقی در جامعه دانست و افزود: بی توجهی مردم به عفاف و حجاب باعث کم رنگ شدن ایمان مردم به ارزش های اسلامی در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان

سردار احمدرضا رادان امشب در گردهمایی دانشمندان، نخبگان و فعالان مردمی این حوزه عفاف و حجاب گیلان وی در تالار الغدیر رشت با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه عفاف و حجاب گفت: دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی کامل و دقیق علیه عفاف و حجاب وارد میدان شده اند. ، و هدف آنها ایجاد جنگ ترکیبی است و در این جنگ برای رسیدن به اهداف خود همه تلاش خود را کردند.
وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب عبور کند، افزود: دشمن عفاف و حیا را در ایران نشانه رفته و تمرکزش بر شکست کشورمان است که با چشمان کور هرگز محقق نخواهد شد. دشمنان نظام اسلامی .
فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ماجرای «اندلس» و چگونگی از هم پاشیدگی خانواده ها گفت: بحث حجاب یک موضوع فرهنگی و اجتماعی است و معتقدیم بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری ها ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. حجاب زن ایرانی برای کشور ما مقدس است.
فرمانده کل نیروی انتظامی کشور بی حجابی را موجب انحطاط و بداخلاقی در جامعه دانست و افزود: بی توجهی مردم به عفاف و حجاب باعث کم رنگ شدن ایمان مردم به ارزش های اسلامی در جامعه می شود.
سردار احمدرضا رادان افزود: ملت ایران به فضل الهی در اجرای طرح نور پشت سر خادمان به میدان آمده اند و حافظ و حامی مجریان طرح عفاف و حجاب در کشور هستند. .
وی افزود: امروز با افتخار در محضر خانواده شهدا، معلمان علم و عمل سوگند یاد می کنیم که با فضل الهی و نظر در نحوه اجرای طرح نور هیچ تردیدی نخواهیم کرد. از ائمه عطار (ع) و حمایت و پشتیبانی فرهیختگان فدای شهروندان می شویم.

در این جلسه هر یک از دانشمندان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها