دغدغه رئیس جمهور حل مشکلات مردم است

من یک Jumma Saree دارم:

امام جمعه ساری با اشاره به سفر رئیس جمهور به مازندران گفت: در جلسات، دغدغه های خوبی مطرح شد و به فکر مردم هستند و به سرعت مشکلات را حل می کنند.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

آیت الله محمدبکر محمدی لائینی خطیب جمعه ساری با بیان اینکه در آستانه هشتمین سالگرد ولادت امام زمان (عج) هستیم، گفت: نصب تابلو در ورودی های استان چقدر زیباست. که نماد و نشانی از جاده «باب الرضا» است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان مازندران ادامه داد: در جلسات دغدغه های خوبی مطرح شد و به فکر مردم هستند و مشکلات را سریع و کارآمد حل می کنند. با تشکر از مدیران برای پیگیری و راهنمایی هایشان. رئیس جمهور یک فرد جهادی است، شب و روز هیچ روزی نمی شناسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از حضور و استقبال مردم مازندران از رئیس جمهور تشکر می کنم و نشان داد که خدمتگزاران خوبی هستند، نامه های زیادی داده شد و انتظار داریم استاندار مازندران پاسخ این نامه ها را ندهد. با لینک هایی که دارند.

وی به اعلام 30 اردیبهشت به عنوان روز ملی جمعیت اشاره و تصریح کرد: یکی از تهدیدات ایران به ویژه مازندران کاهش زاد و ولد و ازدواج است، باید انگیزه هایی برای ازدواج و بچه دار شدن بیشتر قانع کننده باشد.

آیت الله لائینی افزود: «روز اهدای عضو» در راه است، اهدای عضو یکی از کارهای خوبی است که در این دوره و زمانه به برکت علم پزشکی انجام می شود. باید از کسانی که چنین وصیت می کنند و خانواده هایی که چنین اجازه ای می دهند تشکر کنیم

وی گفت: اول خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف است، الگوی مصرف در زندگی ما الگوی درستی نیست، طبق محاسبات دریز غذای ایرانی ما می تواند 15 میلیون نفر را مدیریت کند، واقعا باید توجه و تبلیغات بهتری داشته باشیم. بهینه سازی الگوی مصرف

امام جمعه ساری گفت: سوم خرداد سالروز تصرف خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته است، خرمشهر مظهر مقاومت است.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر گفتمان مقاومت را به وجود آورد و امروز خرمشهر آزاد شده یک شهر بود اما امروز قلب خرمشهر رژیم فرعون آمریکا سقوط می کند و خرمشهر به دست مستضعفان جهان آزاد می شود.

آیت الله لائینی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه یا پنج شنبه در روزهای هفته که اخیراً مطرح شد، اولاً علت دو روز تعطیلی در هفته چیست که نمی دانیم پنج شنبه است یا نه. شنبه و ثانیاً بسیاری از آگاهان می گویند که اگر تعطیلی روز سبت از نظر کارشناسی و مبادله ای فایده ای ندارد و ثالثاً شنبه روز یهودی است در روزهایی که مسلمانان و غزه ها توسط یهودیان صهیونیست سلاخی می شوند. نباید بحث شود و به صهیونیست ها چراغ سبز نشان دهیم.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها