دو بازی در کمتر از 24 ساعت دشوار است


ساعت: 17:27
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842396

یکی از اعضای کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: انجام دو بازی در کمتر از 24 ساعت سخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست درباره حضور تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها در سال 2022 اظهار داشت: تعداد بازیکنان نسبت به تیمی که والیبال ایران را به جهانیان معرفی کرد تغییر کرده است. المپیک گذشته این بازیکنان همچنان در پست های خود جزو بهترین والیبالیست های جهان هستند و مورد احترام فدراسیون جهانی والیبال هستند.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال با تاکید بر حضور بازیکنان جوان در تیم ملی افزود: بازیکنان جدیدتر از نظر سنی به تیم ملی پیوستند و بدون مصدومیتی که نتوانستند در مسابقات حضور پیدا کنند، سایر بازیکنان حضور در مسابقات آسیایی را تجربه می کنند. قهرمانی، مسابقات جوانان و نوجوانان جهان را داشت. با این حال برخی از تیم های لیگ ملت ها ترکیب خوبی دارند و با تمام وجود در این رقابت ها شرکت می کنند.

افشاردوست در حال حاضر جواد کریمی، علی عسگر محراد و میثم صالحی را به دلیل مصدومیت دور از تیم دانست و گفت: در این مسابقات حضور پیدا کنید. البته هدف تیم باید جام جهانی باشد و حضور در مسابقات لیگ ملت ها فرصتی برای کسب تجربه برای بازیکنان و کادر فنی است که اولین حضورشان در این رقابت ها حضور در جام جهانی با تمام امکانات است.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا تاکید کرد: بنابراین باید به این تیم فرصت داد و حمایت کرد تا بتواند حضور در مسابقات و شرایط سخت والیبال جهان را تجربه کند. در این تیم شاید یکی دو بازیکن تجربه کامل این سطح از مسابقات را داشته باشند و این شرایط را پیچیده کرده و صبر و حوصله بیشتری از سوی خانواده والیبال می طلبد. ما باید صبور باشیم و حمایت کنیم، زیرا معتقدم این تیم آینده درخشانی دارد.

دبیرکل سابق فدراسیون والیبال با اشاره به شرایط سخت تیم ملی والیبال ایران گفت: این تیم پس از سفر به صربستان راهی برزیل می شود. ریکاوری کنید تا تیم بلافاصله به آمادگی خود بازگردد.

بازیکن سابق تیم های ملی والیبال درباره اولین بازی تیم ملی ایران مقابل چین گفت: تیم ملی بازی سختی را مقابل چین پیش رو دارد. کشور در دو سال اخیر نگران بوده و اگر با همه مردم در این مسابقات شرکت کند تیم خطرناکی خواهد بود. ایران روز 21 خرداد دو دیدار مقابل استرالیا و ژاپن برگزار می کند که به دلیل استراحت کمتر از 24 ساعت تیم ملی بین دو دیدار، ریکاوری آنها دشوار است.

مدرس فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: تیم ژاپن نیز بسیار آماده است و تا آخرین لحظه می جنگد بنابراین ایران بازی سختی مقابل این تیم خواهد داشت. تیم ملی ایران باید در هفته اول امتیازات خوبی جمع کند و امیدواریم در هفته های آینده نتایج را به گونه ای محاسبه کند که امتیازات لازم را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید