زنان نقش مهمی در تبیین تمدن سازی فاطمی دارند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

به گفته معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زنان نقش مهمی در تبیین تمدن فاطمی دارند و در این عرصه پیشتاز هستند.

به گزارش خبرگزاری موج


، آنسی هزالی وی در افتتاحیه همایش بین المللی «زنان پیشرو تمدن فاطمیون» تصریح کرد: امروز زنان مسلمان در خط مقدم جبهه حق ایستاده اند، از این رو توجه به مقام مادری و تکریم آن از مهمترین وظایف ماست. امروز.

وی به نقش کارآمد و جریان ساز اشاره کرد خانم ها وی به عنوان مادران نسل آینده در سازندگی تمدن اسلامی فاطمیه خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه زنان پاکدامن است که حراست از کیان زندگی خصوصی و ارزش‌ها باشند و با سلاح علم، قدرت و قدرت بایستند. خرد در برابر دشمن مجهز به همه سلاح ها و مقابله با جریان های ضد ارزشی غرب بی شک این زنان در این عرصه پیروز خواهند بود.

هزالی همچنین به سخنی از امام اشاره کرد که فرمودند: «وظیفه زن خلق انسان است. اگر زنانی که خلق می کنند از ملت ها گرفته شود، ملت ها شکست می خورند. مداوای مجروحان و مراقبت از آنها؛ امروز هم شما بانوان باید بدانید که در راه انسان سازی، تربیت خانواده و پاسداری از مقام زن پیشتاز هستید. امروز باید در جنگ رسانه ای دشمن پیروز شوید زیرا سلاح در دستان شما و در خانه های شماست. سلاح کتاب آسمانی و علم شریف و گرانبهایی است که خداوند متعال ما را شایسته دانسته و به ما داده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه به جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در غزه اشاره و تصریح کرد: همانطور که جنایات اسرائیل در جنگ اخیر غزه در معرض دید همه جهانیان قرار گرفته است، با مطالبه گری و اطلاع رسانی افکار عمومی. باید جلوی جنایات رهبران گرفته شود، استعمار تخریب خانواده و جایگاه زن را به رخ جهانیان کشید و سعی کرد صدای سران فاطمیون را به گوش جهانیان برساند.


آیا این خبر مفید بود؟