ستاره عصبانی هواداران پرسپولیس از یحیی دلجویی کرد؟

ستاره عصبانی هواداران پرسپولیس از یحیی دلجویی کرد؟

هر چند تیم پرسپولیس در دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین با 10 نفر به برتری رسید، اما از لحظه اخراج علی نعمتی انتقادات جدی در فضای مجازی و حتی در ورزشگاه آزادی علیه این بازیکن مطرح شد. .

علی نعمتی که بسیاری از هواداران پرسپولیس او را عامل اصلی تساوی این تیم مقابل استقلال در دربی 112 می دانند، به قدری تحت فشار بود که پس از اخراج، سریعاً در صفحه شخصی خود از هواداران خواست که به خانواده اش توهین نکنند!

اما نگاهی به آمار این بازیکن در فصول اخیر نشان می دهد که چرا یحیی گل محمدی پس از حمله هواداران از او حمایت کرد.

* مدافع نیشابوری 182 سانتی متر

علی نعمتی بازیکن 27 ساله متولد شهرستان نیشابور با قد 182 سانتی متری در آغاز لیگ برتر بیست و یکم از تیم شهر خودرو به پرسپولیس پیوست. این بازیکن در اولین فصل حضورش در پرسپولیس 1896 دقیقه برای این تیم بازی کرد.

حضور علی نعمتی در 24 دیدار از مجموع 30 هفته لیگ برتر بیست و یکم که 21 هفته در ترکیب اصلی حضور داشت.

* مدافعی که گل می زند

ضمن اینکه نعمتی در فصل بیست و یکم موفق شد در چهار بازی برای پرسپولیس گلزنی کند. نعمتی در دربی مقابل استقلال، شهر هودرو، پیکان و سپاهان گلزنی کرد و گل این بازیکن به تیم های استقلال و شهر هودرو امتیازی شد.

* زمانی که مانع از شکست یحیی بر فرهاد مجیدی شد

تساوی یک بر یک استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیست و یکم مانع از پیروزی فرهاد مجیدی و شاگردانش مقابل شاگردان یحیی گل محمدی شد. در آن دیدار نعمتی در دقیقه 40 پرسپولیس را یک بر صفر پیش انداخت اما رودی استد در دقیقه 81 گل تساوی را به ثمر رساند. همین تساوی باعث شد که رکورد شکست ناپذیری یحیی مقابل استقلال (در بازی های 90 دقیقه ای) دست نخورده باقی بماند.

نعمتی در دیدار مقابل شهر خودرو در هفته بیست و نهم لیگ بیست و یکم نیز زننده گل اول بود که پس از گل تساوی بازیکن شهر خودرو که سیامک نعمتی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند، این تیم هر سه گل را به ثمر رساند. امتیاز از مسابقه.

* پای ثابت ترکیب قرمزها

علی نعمتی در فصل بیست و دوم که پرسپولیس موفق شد قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود نیز یکی از ارکان اصلی این تیم در کسب این عناوین بود. نعمتی فصل گذشته در 20 بازی از ابتدا برای پرسپولیس به میدان رفت و در 25 بازی در مجموع 1686 دقیقه برای این تیم به میدان رفت. نعمتی یکی از گلزنان تیمش در دیدار 4 بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی مازندران بود.

* یار فیکس لیگ قهرمانان آسیا

علی نعمتی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا در هر 6 دیدار پرسپولیس به میدان رفت و در مجموع 519 دقیقه تیمش را در رقابت با نمایندگان عربستان، قطر و تاجیکستان همراهی کرد.

* بازیکن کلیدی یحیی در لیگ با گل 3 امتیازی

این بازیکن در فصل جاری لیگ برتر 13 بازی در ترکیب پرسپولیس حضور داشته و تاکنون 1140 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته است. علی نعمتی در دیدار با آلومینیوم اراک نیز یک گل 3 امتیازی برای پرسپولیس به ثمر رساند تا این تیم اکنون در شرایط بهتری مقابل صدرنشینان جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

لازم به ذکر است؛ این بازیکن که در دیدار پرسپولیس مقابل نساجی غایب بود و جزو بازیکنان محروم پرسپولیس بود، از هفته آینده و دیدار برابر مس رفسنجان (20 آذر) می تواند تیمش را همراهی کند.