سرمربی استقلال پیش از دربی از بازیکنان استقلال دلجویی کرد

سرمربی استقلال پیش از دربی از بازیکنان استقلال دلجویی کرد

نگاهی دوباره به صحبت های جواد نکونام در پایان دیدار مقابل باشگاه فوتبال خوزستان نشان می دهد که این سرمربی نسبتا جوان حالا پخته تر از گذشته صحبت می کند.

جواد نکونام که بیشترین بازی ملی را در بین فوتبالیست های کشورمان دارد و تجربه 6 فصل حضور در فوتبال اروپا و اسپانیا را دارد، قطعا بیش از هر دانش آموزی برای شکست دادن تیم سابقش (با تمام جزئیات مربوط به جدایی اش از فولاد) انگیزه دارد. و انرژی بود اما با تساوی بدون گل و از دست دادن دو امتیاز مهم قبل از دربی به پایان رسید.

اما آنچه جالب است رفتار جواد نکونام با این تیم در آستانه دربی است. او که دقایقی بعد از بازی به نشست خبری رفت، ضمن تشکر از زحمات و زحمات تک تک بازیکنانش، عملکرد آنها را تحسین کرد و بدین ترتیب بار دیگر ثابت کرد که این مربی چقدر در سطوح مختلف ملی و باشگاهی حضور دارد و با مربیان صاحب نامی همکاری می کند. او این جوان را به اوج بلوغ مربیگری رساند. او سپس در رختکن همین حرف ها را زد و از تک تک بازیکنانش تشکر کرد و نتیجه را در زمین سخت اهواز عاملی برای سقوط آنها ندانست.

لازم به ذکر است؛ استقلالی ها قرار است روز پنجشنبه 2 آذر در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس بروند که از هفته پنجم به تعویق افتاد.