ستاره پرسپولیس در لیست خرید سپاهان

ستاره پرسپولیس در لیست خرید سپاهان

در حال حاضر تیم های لیگ برتری در مجموع می توانند چهار بازیکن خارجی شامل سه بازیکن غیرآسیایی و یک بازیکن آسیایی به خدمت بگیرند، البته تیم های لیگ قهرمانان نیز می توانند یک بازیکن دیگر برای آسیا به خدمت بگیرند. اتفاقی که در لیگ قهرمانان آسیا افتاد مثلا فولاد ایبای گومز را برای مرحله گروهی آورد اما نتوانست از او در لیگ برتر استفاده کند. اتفاقی که شاید تا حدودی باعث هدر رفتن منابع این باشگاه شده باشد و اگر می توانستند از این ستاره اسپانیایی در لیگ استفاده کنند قطعا از نظر مالی سود بیشتری نصیبشان می شد.

باخبر شدیم خوزه مورایس تصمیم دارد وحدت خانانوف مدافع نیمکت نشین پرسپولیس را به عنوان سهمیه آسیایی تیمش خریداری کند. لازم به ذکر است؛ خوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان از جورجی گلچیانی تمجید کرد و گفت: یک بازیکن خارجی اگر در کشور جدیدی باشد نیاز به زمان دارد تا تسویه حساب کند. پرسپولیس بازیکنی دارد که کم و بیش بازی می کند اما یک مدافع میانی دارد که 6 فصل در لیگ ایران حضور داشته است. به او زمان داده شده و متعهد است.”

سرمربی پرتغال از وحدت حنانوف نیز تمجید کرد و افزود: آنها (پرسپولیسی ها) بازیکن آسیایی دارند که من او را دوست دارم، اما او بیشتر اوقات روی نیمکت است.

سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شد و از جام حذفی کنار رفت. بر این اساس خبر می رسد که مدیران باشگاه اصفهانی از هم اکنون دست به کار شده اند و رایزنی های لازم را برای حبس تیم قدرتمند در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا انجام داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فروش یا ابقای وحدت خانانف، ملی پوش تاجیکستانی در پرسپولیس به تصمیم یحیی گل محمدی بستگی دارد. به عبارت ساده تر، مدافع تاجیک با چراغ سبز سرمربی پرسپولیس می تواند به سپاهان یا هر تیم دیگری برود.

دیدگاهتان را بنویسید