ستایش از غول واقعی والیبال / آمین بر تمام فوق ستاره های جهان + عکس


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879364

ستاره تیم ملی والیبال ایران در دو هفته ابتدایی لیگ کشور نمایشی استثنایی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای امین، اسماعیل نژاد بی شک ستاره تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت ها است. بازیکن ملکانی الاصل از استان آذربایجان شرقی که با پیراهن شهداب یزد به عنوان غول جدید لیگ برتر والیبال معرفی شد و سپس در اولین تلاش خود برای حضور در یک رویداد جهانی توانست با این بازیکن توجهات را به خود جلب کند. عملکرد خیره کننده

ستاره جدید والیبال کشورمان با آماری قابل توجه در 6 مسابقه عنوان موفق ترین بازیکن تیم ایران در هشت دیدار لیگ ملت ها را از آن خود کرد و در 2 دیدار مقابل استرالیا و برزیل نیز این عنوان را در بین بازیکنان میدانی کسب کرد. سایت ورزش سه در گزارشی به تمجید از این ستاره املاک پرداخت که در ادامه می خوانید:

امین اسماعیل نژاد از ابتدای هفته اول لیگ ملت ها جایگزین صابر کاظمی در تیم 6 نفره والیبال ایران شد. قابل پیش بینی بود که با توجه به فرم استثنایی اسماعیل نژاد در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا، او از آمادگی کامل برخوردار باشد اما شاید هیچکس فکرش را نمی کرد که این زن جوان پشت خط اینقدر درخشان به نظر برسد.

با وجود عملکرد ضعیف تیم ملی در هفته اول، امین اسماعیل نژاد نمایش های جذابی ارائه کرد و نوید ظهور یک ستاره برجسته در والیبال ایران را داد. پرش های عجیب امین و قدرت شگفت انگیز دستانش نظر او را جلب کرد و حتی چندین بار سنبله های زیبای فدراسیون جهانی والیبال را به اشتراک گذاشت که مورد تحسین کاربران قرار گرفت.

اسماعیل نژاد در هفته دوم با هماهنگی بیشتر با محمد طاهر وادی فرم بسیار بهتری از خود نشان داد و عنوان آقای گلی این تیم را در تمامی دیدارهای ایران به دست آورد. نه اینکه از خود دفاع نکرد، اما به جرات می توان گفت رویارویی او با مدافعان بزرگ جهان به چالشی سخت و پیچیده برای آنها تبدیل شده است.

امین 25 ساله آنقدر خوب بود که حالا بعد از رقبای سرسختی مانند صابر کاظمی و بردیا سعادت اولین زن پشت سر تیم ملی محسوب می شود. او آگاه است که در مواجهه با این رقبا، نه تنها باید کیفیت خود را حفظ کند تا به پیشرفت خود ادامه دهد. چیزی که اگر اتفاق بیفتد، می تواند او را به یکی از بهترین های جهان در جایگاه خود تبدیل کند.

فدراسیون جهانی فوتبال در روزهای اخیر آماری از موفق ترین بازیکنان لیگ ملت ها تا هفته دوم منتشر کرده که بر اساس آن امین اسماعیل نژاد در رده هشتم قرار دارد. در بالای این جدول ستاره سرشناس والیبال جهان یعنی نیمیر عبدالعزیز هلندی قرار داشت.

پس از این آمار و ارقام جالب، این بار در بخش بهترین گویندگان، امین اسماعیل نژاد جلب توجه می کند. ستاره سورپرایز 25 ساله ایرانی با 113 شوت موفق پس از نیمیر عبدالعزیز و برونو لیما از آرژانتین در جایگاه سوم VNL2022 قرار دارد که در نوع خود یک اتفاق خیره کننده است.

اما اگر نگاه دقیق‌تری به این بخش بیندازیم به این نکته می‌رسیم که امین اسماعیل‌نژاد با 58.55 درصد رکورد بهتر از هر فوق ستاره دیگری در لیگ ملت‌ها را در اختیار دارد. آماری که بار دیگر کیفیت استثنایی پدیده والیبال ایران را نشان می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید