بازیکن ملکانی غول جدید والیبال ایران/ به نظر نمی رسد از او محافظتی ببیند + عکس


ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815295

امین اسماعیل نژاد والیبالیست ملکانی و ملی پوش تیم مقاومت شهداب یزد در این فصل عملکرد خیره کننده ای در لیگ برتر والیبال کشور داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، امین اسماعیل نژاد والیبالیست ملکانی و ملی پوش تیم مقاومت شهداب یزد در این فصل عملکرد خیره کننده ای در لیگ برتر والیبال کشور داشته است. بازیکن عقب تیم ملی والیبال در نیم فصل دوم به تیم شهداب اضافه شد و با پیوستن به این تیم تحول بزرگی را در این تیم ایجاد کرد.

شهداب در دیدار برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال با حضور این ستاره تنها یک باخت را متحمل شد و مدعی تیم متوسط ​​شد. اما این پایان ماجراجویی یزدی ها نبود و آنها در ادامه شگفتی خود در مرحله حذفی با حذف مدافع قهرمان و سپس شکست دادن پرافتخارترین تیم مسابقات، حالا در یک قدمی جام حذفی شدند.

پس از درخشش امین اسماعیل نژاد در فینال لیگ برتر که اوج دوران حرفه ای او بود و تنها 28 امتیاز کسب کرد، سایت “ورزش سه” در یادداشتی از ملکانی به عنوان غول جدید والیبال ایران یاد کرد. در یادداشت این پایگاه خبری می خوانید:

لیگ برتر والیبال ایران روز به روز به پایان خود نزدیک می شود. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که با وجود تیم های پر ستاره لیگ، شهداب یزد یکی از فینالیست های این دوره از مسابقات معرفی شود، اما با پیشرفت علیرضا شاگردان طلوع کیان بهتر و بهتر شدند.

شهداب در نیمه نهایی با شکست دیگر تیم شگفتی ساز لیگ یعنی فولاد سیرجان فینالیست شد و به مصاف پیکان رفت که در نیمه نهایی نیز تیم قدرتمند و پر ستاره سپاهان را شکست داد.

شهداب اگرچه عملکرد فوق العاده تیمی داشت، اما بر کسی پوشیده نیست که یکی از مهم ترین دلایل حضور این تیم در فینال مسابقات، خط دفاعی تیم یازی امین اسماعیل نژاد بود.

اسماعیل نژاد اهل ملکان در 150 کیلومتری جنوب تبریز حالا به غول جدید والیبال ایران تبدیل شده است. به نظر می رسد موتور این ستاره 25 ساله شهداب یزد به تازگی وارد مسابقات حذفی شده است چرا که او عنوان موفق ترین بازیکن رقابت های این تیم را یکی پس از دیگری کسب کرد.

امین اسماعیل نیز در اولین دیدار فینال که روز گذشته برگزار شد نمایش خیره کننده ای به نمایش گذاشت و با 28 امتیاز علاوه بر کمک به شهداب برای نزدیک شدن به قهرمان، موفق ترین بازیکن زمین نیز لقب گرفت. بازیکن هجدهم شهداب در دو دیدار دیگر تیم مقاومت در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی آقای گل شد.

با این عملکردی که اسماعیل نژاد خودش ارائه کرد قطعا کار بهروز عطایی برای انتخاب مدافع تیم ملی بسیار سخت شده است. امیر گفور در این قهرمانی نشان داد که چقدر آماده است و امکان بازگشت به تیم ملی وجود دارد. از سوی دیگر حضور ستارگان جوانی چون بردیا سعادت، صابر کاظمی، پوریا الی و امین اسماعیل نژاد در این پست می تواند سردرد خوشایندی برای سرمربی تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید