اجازه نمی دهیم نظام مقدس جمهوری اسلامی از موضوع فساد آسیب ببیند

ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800128

مخبر اولین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی:

معاون اول رئیس جمهور بر لزوم هماهنگی و همفکری نیروهای دولتی، اطلاعاتی و دستگاه های نظارتی مبارزه با فساد در کشور تاکید کرد و گفت: با ایجاد سازوکارهای لازم و رفع موثر ریشه ها و گلوگاه های فساد، اجازه جمهوری اسلامی را نخواهیم داد. سوال آسیب خواهد دید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر ظهر امروز در اولین جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت سیزدهم موضوع شفافیت را یکی از مهمترین راهکارهای مبارزه با فساد در کشور برشمرد و گفت: باید اقدامات جدی و عملیاتی انجام شود. شناسایی فساد برای مقابله با مفسدان و همچنین ریشه کن کردن پایه های فساد در کشور.

وی همچنین در این جلسه که با حضور معاون اول قوه قضاییه، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، وزرای اقتصاد و دارایی و دادگستری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی و مسئولان دستگاه های ذیربط موضوع فعالیت و کارآمدی بیشتر در ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی.

تشکیل کمیسیون ویژه تغییر ماموریت های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

شناسایی و شناسایی گلوگاه های فساد در کشور، ضرورت آموزش و فرهنگ سازی، پیشگیری، بازنگری و اصلاح فرآیندها، مشارکت سازمان های مردم نهاد، شفافیت و گردش آزاد اطلاعات، مدیریت ریالی، تقویت زیرساخت های فنی و قانونی، الزامات و پس از آن تعلیق قوانین فساد در کشور، هماهنگی و همکاری قوای سه گانه و مجریه و ارائه سازوکارهای عملیاتی برای رفع زمینه های فساد از جمله موارد مطرح شده در این جلسه برای مبارزه با فساد در کشور بود.

در پایان جلسه مقرر شد کمیسیونی با حضور برخی از اعضای ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور اصلاح و بررسی ساختار، روش ها و ماموریت های این ستاد تشکیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید