سود سهام باقی مانده باید اطلاعات بانکی خود را اصلاح کند


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917974

حسین قشمی گفت: افرادی که در دوره های گذشته سود سهام عدالت واریز نشده اند، می توانند با اصلاح مشکلات حساب بانکی خود در لیست سپرده جدید قرار گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین قشمی مدیر پرداخت سود سهام شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی وجوه، سود سهام را از طریق شبکه بانکی به حساب سهامداران واریز می کنید و در صورت وجود مشکل در حساب اشخاص، مبلغ واریز شده برگردانده می شود و تا زمانی که صورتحساب تمام شود. موارد فوق نباید اصلاح شود، ما هیچ کنترلی بر سپرده موفق آن نداریم. این شرکت در چند مرحله سودهایی را به حساب افرادی که سودی دریافت نکرده بودند واریز می کرد اما برخی از آنها برگشت خورده و واریز نشد.

وی می گوید: به همین دلیل سهامدارانی که طی دو سال گذشته موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده اند نسبت به اصلاح شماره شبایی نامعتبر خود اقدام کنند.

وی می گوید: شماره شبای نامعتبر، بلوکه، کهنه، مشترک (دو امضا)، ارز و حساب بلند مدت بانکی از مهم ترین دلایل واریز نشدن سود به حساب جمعی از سهامداران محترم است.

قشمی گفت: با توجه به اعلام دلایل عدم واریز سود به حساب برخی از سهامداران، بانک های فعال پس از طی مراحل واریز سود، گزارش واحدی را برای شرکت ما ارسال نمی کنند و لذا پاسخگویی به محترمان مشکل خواهد بود. سهامداران، اما با این حال همکاران مرکز تماس CDP سعی کرده اند گزارش ها را استاندارد کرده و حداکثر جهت را در پاسخگویی به این بستگان ارائه دهند.

وی می گوید: اصولاً پرداخت سود سهام عدالت منوط به پرداخت سود توسط شرکت ها است، اما تا زمانی که فرصت وجود داشته باشد، می توان افرادی را که در دوره های گذشته سود سهام پرداخت نشده است به لیست سپرده های جدید اضافه کرد. تعدیل مشکلات حساب بانکی مطرح شده

وی بیان کرد: همچنین مرکز تماس سپرده گذاری مرکزی با شماره 1569 آماده پاسخگویی به ذی نفعان است.

دیدگاهتان را بنویسید