سوژه گریم شدن، فریاد زدن، نفس کشیدن، سوژه/عکس بودن

نفس بازغی دختر پژمان بازغی که به تازگی در سریال گنه فرشته بازی کرده است عکس جدیدی را در اینستاگرام منتشر کرد. آرایش پر زرق و برق بازغی در این عکس سوژه کاربران اینستاگرام شده است.

سوژه گریم شدن، فریاد زدن، نفس کشیدن، سوژه/عکس بودن

بیوگرافی نفس بازگی
نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی است. او در سال 2007 به دنیا آمد و اکنون 15 سال سن دارد. پدر و مادر نفس بازگی دو سال پیش از هم جدا شدند، او با هر دوی آنها جلوی دوربین عکاسان دیده می شود و به نوعی پدر و مادرش دخترشان را قبل از بازیگری به جامعه هنری معرفی کردند. نفس بازغی در سریال گناه فرشته نقش تینا را بازی می کند.

بیوگرافی پیمان بازگی
پیمان بازگی متولد 28 دی 1353 در تهران بازیگر و مجری است. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر بود، در 19 سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید. پیمان بازگی در سال 1385 در سن 33 سالگی با مستانه مهاجر (تدوینگر) که دو ماه از او کوچکتر بود ازدواج کرد و در یک جشنواره فیلم با هم آشنا شدند. ثمره ازدواج این زندگی هنری دختری به نام نفس است. در سال 1399 خبر جدایی پیمان بازگی از همسرش منتشر شد که این خبر در شهریور 1402 توسط خانم مستانه مهاجر به طور رسمی تایید شد.