سپیتیم آرفی به اشتباه عجیب پلیس واکنش نشان داد

همانطور که در خبرها خوانده اید سپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس چند روز پیش با اختلاف عجیبی روبرو شد. ماجرا از این قرار بود که آرفی چند روز پیش با یکی از دوستانش در خیابان قدم می زدند که ناگهان پیامکی از سوی پلیس برای یکی از دوستان سپیتیم که راننده و صاحب خودرو بود ارسال شد.

در این پیامک به صاحب خودرو در مورد سرنشین کشف شده (سپیتیم آرفی) تذکر داده شده و در صورت تکرار جریمه خواهد شد.

به نظر می رسد ظاهر و موهای بلند اسپیتیم باعث شده دوربین ها او را با یک زن اشتباه بگیرند و او را به این فکر بیاندازند که سرنشین خودرو در معرض نمایش نامناسبی قرار گرفته است. این اتفاق که در نوع خود عجیب و جالب بود باعث شد ما را به اسپیتیم صدا کنیم. آرفی نیز در گفت و گو با خبرورزشی واکنش جالبی به این موضوع نشان داد که در ادامه می خوانید.

ماجرای پیامک فاش شده برای دوست شما چه بود؟

چند روز پیش در خیابان فرشتک کار می کردم. بعد از اینکه کارم تمام شد یکی از دوستانم با ماشین آمد و مثل خیلی از روزهای دیگر که با هم به جاهای مختلف می رفتیم، آن روز هم با هم به جایی می رفتیم. دقایقی بعد پیامکی برای دوستم آمد و به او یادآوری کرد که سرنشین ماشینش بی حجاب است. کسی جز من و دوستم داخل ماشین نبود. بعد از این پیامک برای دقایقی شوکه شدیم که چرا با یک زن بی حجاب اشتباه گرفته ام و فکر می کنم دوربین عکس من را ضبط کرده است.

واکنش دوستت به این پیامک چی بود؟

دوستم اول تعجب کرد اما بعد همه خندیدیم و سر تکان دادیم. البته خیلی از دوستانم با من تماس گرفتند یا در این مورد با من شوخی کردند.

حالا بعد از این ماجرا موهایت را کوتاه نمی کنی؟

واقعیت این است که من از 18 سالگی موهای بلندی داشته ام و به نظرم عجیب یا غیرعادی نیست. من سال هاست با این ظاهر در ایران زندگی می کنم و تا به حال مشکلی نداشته ام. به هر حال فکر می کنم سوء تفاهم شده و دیگر کاری نمی توان کرد.

پرسپولیس همیشه قدرتمند است و با وجود نتایج بد در ابتدای فصل، حالا می بینیم که در چند بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایج خوبی هم کسب کرده است. پرسپولیس در هفته های اخیر گل های خوبی به ثمر رسانده و نشان داده است که همچنان مثل چند سال گذشته مدعی اصلی لیگ است.

کدام تیم را رقیب پرسپولیس برای قهرمانی می دانید؟

در کل، فکر نمی‌کنم تیم‌های سخت‌گیر زیادی وجود داشته باشند. سطح لیگ برتر در این فصل زیاد بالا نبوده و به جز پرسپولیس و سپاهان تیمیرا مدعی قهرمانی نیستم. سپاهان تیم بسیار خوبی دارد اما چندین نتیجه بد آنها را از اوج خارج کرد. با این حال فکر می کنم پرسپولیس و سپاهان تا پایان فصل در مسیر باقی بمانند. استقلال هم تیم خوبی است اما به نظرم شانس پرسپولیس و سپاهان خیلی بیشتر است. تفکر قهرمانی و البته تجربه بالای پرسپولیس برگ برنده این تیم برای قهرمانی خواهد بود. امیدوارم تیم محبوبم دوباره قهرمان لیگ شود.

راستی چرا از آکادمی پرسپولیس رفتی؟ برخی گفته اند به دلیل حاشیه ها باید استعفا بدهید.

نه اصلا اینطور نبود من داوطلبانه از آکادمی پرسپولیس جدا شدم. هیچکس به من دستور نداد که استعفا بدهم و من تصمیم گرفتم استعفا بدهم و بروم.

دیدگاهتان را بنویسید