شرور قمه‌کش در مهرآباد جنوبی بازداشت شد



رئیس پلیس پیشگیری فاتب:

رئیس پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری شرور قمه دار در مهرآباد جنوبی خبر داد.

اراذل قمه دار در مهرآباد جنوبی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج


سرهنگ علی قاسم پور گفت: پس از تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام قدرت نمایی توسط یکی از راهزنان در منطقه مهرآباد جنوبی که اقدام به قمه و با نقض نظم عمومی، ماموران در محل حاضر شده و ماموران پلیس آگاهی این فرد را بازداشت کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: هماهنگی های بیشتر با مراجع قضایی انجام و مجوزهای لازم برای این امر اخذ شد. سپس پلیس در محل حاضر شد و با انجام عملیات هماهنگ پلیسی این مرد شرور را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه متهم با برهم زدن نظم عمومی موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، ادامه داد: متهم که پس از شرارت از محل متواری شده و مخفیگاه خود را تغییر داده بود، انتظار دستگیری پلیس را نداشت. وی مورد بازجویی قرار گرفت و طی آن به جرم خود یعنی قدرت نمایی با قمه و ایجاد رعب و وحشت اعتراف و هدف از این اقدام را جلب توجه عنوان کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم دارای سابقه بوده و به اتهام نزاع دسته جمعی، تهدید، تجاوز به عنف و تخریب تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است. وی به دلیل ارتکاب جرم روانه دادسرا شد. همچنین ماموران پلیس در حال انجام تحقیقات بیشتر در رابطه با این شرور جانباز هستند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.