شهرستان دانا اولین محل تزریق واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891903

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دانا اعلام کرد؛

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دانا در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان این شهرستان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: شهرستان دانا در تزریق واکسن کرونا در رتبه اول در بین سایر شهرستان ها قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان کریمی زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت ساخت و ساز بیمارستان شهر سی شیر گفت: بیمارستان شهر سی شیر در فاز اول و تا یک ماه قبل بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در وضعیت فعلی بالاتر از 50% پیشرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا به تلاش برای تکمیل فاز اول بیمارستان سی شیرد اشاره کرد و گفت: طبق وعده های پیمانکار فاز اول بیمارستان سی شیرد را تا قبل از فصل سرما و بارندگی به اتمام خواهیم رساند.

وی در خصوص عملیات رادیولوژی شهر سی شرد تاکید کرد: رادیولوژی شهر سی شیر یکی از پیشرفته ترین امکانات در شهر سی شیر است و در خدمت مردم شهرستان است.

این مسئول به وضعیت کرونا در شهرستان دنا اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان دنا از نظر واکسیناسیون در روستاهای هر دو شهرستان سیشاد و پاتاوه واکسیناسیون خانه به خانه انجام می دهد و واکسیناسیون در تمام روزهای کاری انجام می شود. روستاهای شهرستان دانا یعنی روستای جلاله در حال پیشرفت است.

کرمی زاده به رتبه اول شهرستان دنا در واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: شهرستان دنا رنگ زرد دارد و در سال 1401 هیچ فوتی بر اثر کرونا در شهرستان دنا نداشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید