ضربه بزرگ لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در مشهد / شوک حذف آسیا به مستطیل سبز رسید.

ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798921

وی در هفته چهاردهم لیگ برتر پدیده در مشهد به مصاف پرسپولیس رفت و با تساوی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پدیده در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته چهاردهم پرسپولیس میزبان تیم بدشانس لیگ بود.

پدیده که تا کنون سه مربی را بالای سر خود دیده و هنوز وضعیت مالکیت این تیم مشخص نیست، سعی داشت با بازی با قهرمان لیگ خود انگیزه خود را نشان دهد.

در آن سوی میدان تخت جمشید، 24 ساعت پس از انتشار خبر هولناک حذف آسیا، به مشهد آمد تا با پیروزی صفر قائرانشین موقتاً پیشتاز شود و مرهمی بر زخم ناصور حذف شده توسط آسیا بگذارد.

همانطور که انتظار می رفت بازی با حملات گسترده پرسپولیس آغاز شد اما مهاجمان این تیم راه خود را به دروازه گم کرده بودند و در نهایت مدافع حریف بود که با یک گل مهاجمان پرسپولیس را به پیش انداخت.

پس از این گل، این بار نوبت به قرمزها رسید که در اولین حمله میزبان با گل به مصاف هم بروند تا هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم ادامه همان روند نیمه اول بود. پرسپولیس مورد حمله قرار گرفت و پدیده فقط دفاع سخت بود. اما ‘حملات گسترده پرسپولیس به دروازه قرمزها راه نیافت تا قرمزها در دیدار حساس مقابل قرنشین به تساوی بسنده کنند و شوک حذف آنها از آسیا به میدان منتقل شود.

پدیده 1
گل: وحید امیری (45 گل به خودی)

پرسپولیس 1
گل: مسعود زائر کاظمی (31 گل به خودی)

پدیده:
سعید جلالی راد، محمدحسین حیدری، محمد احسان حسینی، محتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری
سرمربی: داوود سید عباسی

پرسپولیس:
حامد لک، فرشاد فرج، علی نعمتی، مهدی شیری، سعیداععی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی القطر (51- مهدی عبدی)
سرمربی: یحیی گل محمدی
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید