فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت الهی است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های خود نماز جمعه این هفته در مسجد بیت المقدس این شهر اراک افزود: جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین مظلوم علیه رژیم صهیونیستی در تمامی کشورهای اروپایی و آمریکایی شکل گرفته است و اساتید دانشگاه نیز در این راستا پیوسته اند.

وی گفت: آفریقای جنوبی پرونده جنایات غزه و رفح را در مجامع بین المللی مطرح کرده است، هرچند این اقدام نهایی نیست، اما مورد استقبال است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به روز نکبت بیان کرد: این روز آغاز اشغال فلسطین مظلوم توسط رژیم صهیونیستی است و جنایات این رژیم جعلی همچنان با گذشت سال ها ادامه دارد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همه ابزارهای تبلیغاتی دنیا در اختیار صهیونیست هاست، بنابراین باید مراقب جوانان باشیم تا اسیر تبلیغات بد نشوند.

وی همچنین به هفته پیوند اعضا اشاره کرد و افزود: خانواده ها می توانند با پذیرش اهدای عضو، حمایت زندگی بیماران پیوندی مرگ مغزی را تضمین کنند و مردم با اهدای اعضا جان بسیاری را نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: این دهه بهترین فرصت برای توصیف و تبیین فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان می کند: تبیین و آشکار شدن زوایای پنهان تاریخ زندگانی ائمه عطار (علیهم السلام) به ویژه امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (س) به عنوان منشأ رحمت و برکات الهی و به عنوان چراغ راه و نور. آتش زدن مشعل در دهه کرامت ضروری است.

وی افزود: آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف اهل بیت(ع) فضای کشور را معطر و زیباتر می کند و نهادهای ذیربط اعم از رسانه، صدا و سیما، دانشگاه و آموزش و پرورش باید تلاش کنند. در این منطقه .

امام جمعه اراک به سالروز میلاد حضرت رضا (ع) اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی زیربنای امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) است و ما به این جایگاه و منزلت مهم می بالیم و این سرمایه باید باشد. حفظ شده .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود در سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، گفت: فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت الهی، وحدت کلمه بود. مردم ملت و غیرت و تقوای رزمندگان اسلام.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: رزمندگان اسلام با یکپارچگی نیروهای مختلف خود اعم از سپاه، بسیج و نیروهای مسلح به وحدت و پیوند ناگسستنی دست یافتند که دشمن را غافلگیر کرد و در نهایت به پیروزی و آزادسازی خرمشهر منجر شد. .

وی ادامه داد: فتح خرمشهر نشان داد که خداوند به نظام مقدس جمهوری اسلامی برکت داد و نمونه بارز آن سخنان امام خمینی (ره) است که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها