«حوادث اوکراین» مصداق عینی هشدار رهبری مبنی بر بی اعتمادی به آمریکا/ وضعیت کنونی اوکراین; نتیجه جدایی مردم از حکومت


ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812451

دشتی گفت: در وقایع اوکراین از نزدیک شاهد همه هشدارهایی هستیم که رهبر معظم انقلاب در جریان برجام درباره بی اعتمادی به غرب و آمریکا دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا دشتی نماینده اردکان در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت: اندازه دقیق آن را تحلیل کرد.

دشتی افزود: البته جمهوری اسلامی با هر جنگی در دنیا مخالف است و هرگز کشتار مردم و ترس از زیرساخت های یک کشور را تایید نمی کند، اما آنچه امروز در جنگ اوکراین و روسیه رخ داد نتیجه دخالت آمریکا در این کشور است. “

وی گفت: کودتای داخلی اوکراین توسط آمریکایی ها انجام شد.

سخنگوی اردکان با تاکید بر حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز به شخصه شاهد همه تذکراتی هستیم که رهبر معظم انقلاب در برجام برای بی اعتمادی به غرب و آمریکا کردند و نباید وارد آن شویم. مذاکره با چشمان بسته و گوش هایمان.» آمریکا شد.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده مردم در حمایت از دولت گفت: وقتی دولت اوکراین به آمریکا فروخته شد و مردم آن بدانند که این دولت دست نشانده کشوری مانند آمریکاست، قطعا از این کشور جدا خواهند شد. دولت، جنگ به اینجا کشیده نشده است و پوتین و دولت روسیه می دانند که مردم اوکراین با دولت اوکراین نیستند.

این مقام مسئول با اشاره به تجربه جمهوری اسلامی در دفاع مقدس گفت: زمانی جوانان زیر هجده سال برای حضور در جنگ با شناسنامه خود دستکاری می کردند اما امروز در اوکراین دولت باید به جوانان آنها دستور دهد که اوکراین را ترک نکنند. – وضعیت امروز اوکراین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید