راهبرد «بی اعتمادی به آمریکا» رهبر انقلاب؛ دستاورد بین المللی ایران/ وقتی اوکراین هم با طناب پوسیده آمریکا و ناتو به چاه رفت


زمان: 08:57
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812626

اوکراین در حال تجارت با غرب و ایالات متحده برای پیوستن به اتحادیه اروپا و ناتو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها پیش بینی های رهبر عزیزمان مبنی بر اشتباه بودن اعتماد به وعده های سیاسی رهبران آمریکایی در رسانه های داخلی و خارجی که به ولایت فقیه اعتقادی ندارند، به یک دستاورد سیاسی بین المللی تبدیل شده است.

ایالات متحده توسط مافیای مختلفی اداره می شود، از جمله مافیای تسلیحات که به دنبال جنگ علیه فروش اسلحه است.


ایالات متحده به دنبال تجزیه روسیه است

سفیر سابق ایران در مکزیک در گفت و گو با خبرنگار تیتریک می گوید; ریشه جنگ در اوکراین توطئه آمریکاست. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و جدایی اوکراین، تصمیم گرفته شد که به ناتو نپیوندیم و هیچ اقدامی علیه روسیه انجام ندهیم.

محمدحسن قدیری ابیانه ادامه می دهد؛ آمریکایی ها عهد خود را شکستند و انقلاب رنگی به راه انداختند. آنها دولت های دست نشانده ای مانند اوکراین را معرفی کردند و به سناریوی توطئه خود ادامه دادند.

او گفت روسیه چاره ای جز اقدام نظامی ندارد، هرچند سیاست آمریکا با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی خاتمه نیافت. روسیه از نظر وسعت بزرگترین کشور جهان است و آمریکایی ها در صدد برچیدن آن هستند و روسیه این را می داند.

1bce682d 149c 4c91 9229 7fc7a3093eb7 خبر خاکستری


مستی سیاسی ولادیمیر زلینسکی

یک دکترای علوم سیاسی هم به تیتریک می گوید; سیاستمداران اوکراینی مقصر اصلی شکست تلخ مردم هستند، زیرا محاسبات آنها اشتباه بود و در معامله با غرب شکست خوردند، مردم اوکراین دلیل شکست رهبران خود را خواستار شدند.

حسن موهبتی در ادامه با بیان اینکه اوکراین نمی تواند ارزش استقلالی را که به دست آورده است حفظ کند، ادامه داد: به جای افتتاح یک کشور، به فکر رویاپردازی افتاد. اوکراین به ناتو پناه برده و بمب افکن ها و کلاهک های هسته ای خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: اوکراین در حال تجارت با غرب و آمریکا برای پیوستن به اتحادیه اروپا و ناتو است که ابزار حفظ امنیت و استقلال را داشت و وضعیت امروز اوکراین قطعا تجربه آینده بسیاری از کشورهای آسیایی خواهد بود.


رهبری با تبادل نیروهای دفاعی در برجام مخالفت کردند

این کارشناس دیگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: وضعیت کنونی اوکراین نمونه ای آینه ای برای همه کشورهای جهان است. اوکراین پس از فروپاشی شوروی سابق به استقلال سیاسی، امنیتی و دفاعی دست یافت.

مرتضی مقتدری ادامه داد: با انقلاب رنگی به آمریکا و غرب روی آورد و امروز به جایی رسیده است که توان ایستادگی در مقابل روسیه را ندارد. ایالات متحده برای ایجاد تنش در روسیه به اوکراین روی آورده و آن را به ناتو وابسته کرده است.

990044b1 a3ba 46de a2fb d295721b63c8 خبر خاکستری

مقتدا گفت: استکبار مهمترین عامل ایجاد جنگ بین دو کشور است و درس بزرگ جنگ اوکراین این است که قدرت دفاعی و نظامی هر کشور عامل قدرت آن کشور است، بنابراین هرگز نباید امنیت را قربانی کنیم. نیروی وابستگی.»

وی افزود: اوکراین با امتیاز دادن به ناتو و استکبار توان دفاعی خود را از بین برده و به آن پشت کرده اند. غربی های محلی نیز سال ها می خواستند در برجام قدرت دفاعی کشور را مبادله کنند، اما با تاکتیک های به موقع رهبری از این شکست ها جلوگیری شد.


اوکراین با طناب پوسیده ناتو به چاه افتاد

یک کارشناس سیاسی نیز به خبرنگار تیتریک گفت; ناتو و آمریکا در ابتدا با انعقاد قراردادهای امنیتی و دفاعی به دنبال کاهش توان دفاعی اوکراین بودند که در نهایت به نابودی این کشور منجر شد.

محمد منتظری ادامه داد: اوکراین در دوران شوروی مجهزترین موشک ها و تجهیزات نظامی را در اختیار داشت اما با وابستگی به ناتو تمام توان نظامی خود را در میدان جنگ از دست داد و اکنون سلاحی برای مقاومت در برابر جنگ روسیه ندارد.

ae318d1a 223e 4cdd 99b0 73ea0436edb3 خبر خاکستری

این کارشناس ادامه داد: مردم امیدوار به ریسمان پوسیده آمریکا و اروپا از خواب بیدار می شوند و چهره واقعی آمریکا و غرب را می بینند چرا که رمز موفقیت جمهوری اسلامی در مقاومت است.

منتظری افزود: یمن در مقابل مستکبرین ایستادگی کرده و امروز عزت این کشور حفظ شده و فاصله زیادی با پیروزی ندارد، اما کشورهایی که به دنبال سازش هستند قطعا سرنوشتی سیاه دارند.

در خاتمه، آنچه تاکنون ایران را به سلامت از موانع و دروازه‌هایی که دشمنان در برابر آن قرار داده‌اند، عبور داده، وجود رهبری است که پیش‌بینی‌ها و راهبردهایش همواره رمز موفقیت کشورمان در آمریکا بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید