سرنوشت اوکراین نتیجه آویختن طناب پوسیده در غرب بود


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811639

اسماعیلی با بیان اینکه اتکای آمریکا به قدرت خالی در ورطه نابودی فرو می رود، گفت: سرنوشت اوکراین نتیجه چنگ زدن به طناب پوسیده غرب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داده، نتیجه اعتماد به غرب مشخص است و ثابت شده است که خط قرمزی از استکبار وجود ندارد و آنها فقط دنبال خودشان هستند. منافع و اهداف.”

وی با اشاره به گرمای هوا در اوکراین افزود: این اتفاقات و مشکلات امروز در اوکراین سرنوشتی است که برای اعتماد غرب رقم خورده و درس بزرگی است که اعتماد به یک نیروی رو به زوال نتیجه ای جز نابودی ندارد.

وی گفت: برخی گفته اند دنیای آینده دنیای مذاکره است، اما معلوم می شود هر کشوری که غرب را خلع سلاح کند و به آن اعتماد کند، سرنوشتی بدتر از اوکراین خواهد داشت.

اسماعیلی آمریکا را طناب پوسیده خواند و گفت: قدرت آمریکا رو به زوال است و هرکس به این نیروی توخالی بچسبد قطعا در چاه نابودی می افتد و وقتی آمریکا از کشوری حمایت می کند نتیجه اش سوزاندن اوکراین است خیلی گیج کننده است.” E.

وی گفت: امروز می بینم که تمام حمایت آمریکا در پیشنهاد رئیس جمهور اوکراین برای خروج از کشور است و این در واقع به کشور مقابل کمک می کند تا راحت تر به اهداف خود دست یابد و اوکراین سریعتر شکست بخورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید