فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان می کرد دستگیر شد

رئیس پلیس فتا جزیره کیش:

رئیس پلیس فتا جزیره کیش با بیان اینکه مجرمان سایبری در جزیره کیش ایمن نخواهند بود، از دستگیری فردی که با ارائه فیش های جعلی از دستفروشان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج کیش

سرگرد بابایی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از کسبه جزیره کیش به پلیس فتا و اعلام اینکه فردی با قبض جعلی اقدام به خرید کالا و کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم با مراجعه به مغازه ها و فروشگاه های جزیره اقدام به خرید کالا و با ارائه فیش های جعلی از مشاغل می کرده است. از این رو با اقدامات فنی و پلیسی متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر و اموال به دست آمده از طریق کلاهبرداری کشف و ضبط و برای ادامه در اختیار پلیس فتا قرار گرفت. تحقیق و بررسی.

بابایی تصریح کرد: شهروندان از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در هنگام فروش کالا از طریق پیامک، اینترنت بانک، دستگاه های خودپرداز یا کارتخوان موجودی حساب بانکی خود را بررسی و پس از اطمینان از واریز وجه، کالا را به خریدار تحویل دهند.

این نیروی انتظامی از شهروندان درخواست کرد: اگر اخیرا مورد کلاهبرداری این روش قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه کنند.

رئیس پلیس فتا جزیره کیش در پایان تصریح کرد: سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت هشدارهای مردمی است و شهروندان گرامی در صورت برخورد با موارد مشکوک می توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا و یا اطلاع رسانی کنند. برای گزارش مشکلات با شماره دریافت 096380 تماس بگیرید.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها