قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به طور کامل اجرا شود

امام جمعه میناب:

امام جمعه میناب با اشاره به اهمیت تلاش برای جوانان مردم خواستار اجرا و اجرای کامل قانون حمایت از خانواده و جوانان شد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته میناب با اشاره به اهمیت ازدواج در مسیر تهذیب اظهار داشت: حاکمیت در عرصه ازدواج نقش دارد و این وظیفه شامل همه دست اندرکاران این عرصه می شود.

وی افزود: جوانان باید بدانند که ترس از فقر نباید مانع از ازدواج آنها شود زیرا ازدواج وسیله امرار معاش و افزایش برکات زندگی است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بهبود وضعیت جمعیت نیازمند گفت وگو و فرهنگ سازی است، از سوی دیگر اجرای کامل قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت نیز یکی از مواردی است که مطالبات اصلی افرادی که می توانند به مردم برای بچه دار شدن کمک کنند.

آیت الله ابراهیمی تاکید کرد: همه باید بدانیم که یکی از برنامه های نظام سلطه کاهش جمعیت جهان به طور عام و جمعیت کشورهای اسلامی به طور خاص است.

امام جمعه میناب بر لزوم شناخت وجود ائمه اطهار علیهم السلام تاکید کرد و گفت: متأسفانه جامعه شیعه هنوز امامان معصوم علیهم السلام را آنطور که باید به رسمیت نشناخته است و کمبودهای فراوانی دارد. در علم ائمه (علیهم السلام).

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب همه ما وظیفه داریم اهل بیت عصمت و طهارت را در سه عرصه که شامل حوزه های معنوی، سیره و بینش سیاسی است به همه جهانیان عرضه کنیم. از این افراد مقدس

امام جمعه میناب تلاش های محور مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر قدس را نتیجه پیروی از سیره و سیره اهل بیت عصمت و طهارت دانست و گفت: این بخشی از سیره نبوی و علوی است. که باید در مقابل ظلم ایستادگی کنیم، زیرا اگر ندای یاری و یاری کسی را بشنویم، خارج از اسلام خواهیم بود.

وی در پایان با تشریح ویژگی های مجلس انقلاب خاطرنشان کرد: نمایندگان شورای اسلامی باید مراقب باشند که در انتصابات دولتی دخالت نکنند چرا که این امر موجب بی توجهی به وظایف اساسی نماینده می شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها