جوانی جمعیت وابسته به اقدامات فرهنگی و تبلیغی است/ استان تهران 20 درصد جمعیت کل کشور را دارد.


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902825

استاندار تهران بر استفاده از فرصت های مختلف فرهنگی و ترویجی برای جوانان مردم تاکید کرد و گفت: استان تهران 20 درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده و از این حیث می تواند نقش موثری در جوانی جمعیت داشته باشد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد جمعیت و خانواده استان تهران گفت: موضوع جوانی جمعیت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و بخش زیادی از این موضوع فرهنگی است.

وی ادامه داد: باید بر حوزه فرهنگ عمومی تمرکز کنیم تا بتوانیم در زمینه باروری و جوانی جمعیت اقدامات موثری را دنبال کنیم. استان تهران 20 درصد کل جمعیت کشور را دارد و از این نظر می تواند نقش موثری در جوانی جامعه داشته باشد که این امر منوط به پیگیری اقدامات مختلف فرهنگی و تبلیغی است تا بتوانیم الگویی برای کشور باشیم. .

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، صدا و سیما، دستگاه های مختلف، مساجد، تریبون ها برای نماز جمعه این منطقه ضروری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، منصوری تاکید کرد: باید در خصوص امکانات مختلف که خانواده های پرجمعیت محسوب می شود اطلاع رسانی شود و شهرداری ها و فرمانداری های استان تهران توسعه فیزیکی شهرها را به امر جوانان سوق دهند. افزایش جمعیت و باروری

دیدگاهتان را بنویسید