مردم ایران با نوع انتخاب خود ثابت کردند که تفکر تحول خواهانه دارند

واکنش قائم مقام شورای وحدت قزوین به استثنائات سیاسی:

معاون شورای وحدت استان قزوین گفت: مردم ایران با انتخاب خود ثابت کردند که تفکر انقلابی دارند.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

هادی عباسی قائم مقام شورای وحدت استان قزوین با انتقاد از معافیت های سیاسی مسئولان استانی گفت: کار هر مسئولی که در راستای تفکر انقلابی نباشد قطعا خلاف فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری خواهد بود.

قائم مقام شورای وحدت استان قزوین با بیان اینکه انتخابات سال گذشته اعتراضی به وضعیت موجود بود، گفت: مردم ایران با انتخاب خود ثابت کردند که تفکر انقلابی دارند.

رهبر جبهه مردمی حامیان با بیان اینکه اگر فعالیت هر مسئولی در این راستا نباشد قطعا خلاف فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مردم خواهد بود، افزود: برای اجرای این مهم. حتی اگر منتج به عزل بنده شود، از انجام یک حرکت خاص به دور است و این کار شایسته احترام است.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: باید به اجرای تفکر انقلابی مردم احترام گذاشت و از زور استفاده نکرد و با اصلاح و انطباق با منطق، قانون و میل واقعی، مشکلات اساسی و معیشتی جامعه را حل کرد. از مردم پس خدای ناکرده مورد استفاده فرصت طلبان قرار نگیرد و به نفع جریان خاصی مصادره شود.

عباسی در پایان افزود؛ شورای وحدت کشور در ابتدای سال جاری برای حمایت از حماسه بزرگ تفکر تحول آفرین مردم شریف ایران اسلامی در اجلاس وحدت و تحول این مهم را مورد بحث و بررسی قرار داد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها