مزایده این شماره همراه رند + شرایط و ضوابط آغاز شده است

مزایده این شماره همراه رند + شرایط و ضوابط آغاز شده است

اپراتور تلفن همراه (همراه اول) به تازگی اعلام کرده است که دور جدید تخصیص شماره همراه عالی رند از اوایل خرداد ماه سال جاری آغاز می شود و متقاضیان می توانند برای مشاهده و شرکت در مزایده به سامانه مزایده این اپراتور مراجعه کنند. .

ایسنا: بر اساس اصول و ساختار ارزشی اپراتور تلفن همراه اول که نشان دهنده ارائه و اجرای خدمات آسان و مقرون به صرفه برای عموم متقاضیان شماره رند است، واگذاری شماره تلفن همراه رند با برگزاری مزایده برای متقاضیان عمومی و آنلاین به آدرس Ronda .mci.ir برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در مزایده شماره های رند همراه اول، با تایید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مزایده و همچنین درج صحیح اطلاعات درخواستی و شناسایی در سامانه فوق، می بایست 20% مبلغ را واریز نمایند. مبلغ اصلی شماره تلفن همراهی که در نظر دارند اقدام کنند.

احراز اعتبار زمانی هر مزایده مشروط به دو شرط است که برای تکمیل مزایده باید هر دو شرط رعایت شود. شرط اول این است که «زمان قانونی» مزایده منقضی شده باشد که برای هر مزایده متفاوت است و در ابتدای حراج اعلام می شود. دیگر اینکه باید 8 ساعت از آخرین نقل قیمت برای یک عدد گذشته باشد. در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از پایان مدت مزایده، مدت مزایده 8 ساعت دیگر تمدید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید