مقاومت، نظم تحمیلی آمریکا را نمی‌پذیرد

معاون وزیر امور خارجه در گفتگو با خبرگزاری موی؛

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکا به دنبال ایجاد نظم بر اساس منافع خود در جهان است، گفت: مقاومت ثابت کرده است که این دستور تحمیلی را نمی پذیرد و مدعی نظم مبتنی بر حقوق ملت ها است. در منطقه



علی باقری کنی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج درباره اقدامات آمریکا برای توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم. غزه و رای وتو در شورای امنیت سازمان ملل گفت: آمریکایی ها می خواهند نظمی را بر اساس منافع خود در جهان حاکم تحمیل کنند و به دنیا تحمیل کنند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: اما مقاومت که یک نهال نوپا و در عین حال قوی در منطقه است ثابت کرده است که این دستور تحمیلی را نمی پذیرد.

وی ادامه داد: مقاومتی که متکی به مردم است و زاییده مردم است، مدعی نظم مبتنی بر حقوق ملت های منطقه است. بنابراین، تمرکز زیادی بر این واقعیت وجود دارد که ملت های منطقه باید در مورد آینده خود تصمیم بگیرند.

باقری کنی در پاسخ به این سوال که چرا آمریکا این رفتار را از خود نشان می دهد، تصریح کرد: چرا که آمریکا قدرت وتو دارد و اجازه نمی دهد کشورهای جهان نظر خود را اعلام کنند و اجازه نمی دهد منافع ملت ها تضمین شود.


آیا این خبر مفید بود؟