سوریه به مقاومت خود در برابر جنگ تحمیلی ادامه خواهد داد


ساعت: 06:28
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907194

بتینا شعبان، مشاور رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که این کشور به مخالفت با جنگی که علیه سوریه در جریان است ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روسیه الیوم، «باتینا شعبان» مشاور رئیس جمهور سوریه گفت که این کشور در برابر جنگ تحمیلی به ثبات خود ادامه خواهد داد و دیکته های هیچکس را نمی پذیرد.

بر اساس این گزارش، باتینه شعبان در گفتگو با روزنامه عطیر عمان تاکید کرد: آمریکا و متحدان غربی آن در حال جنگ تروریستی علیه سوریه و سرقت ثروت آن و اعمال تحریم های اقتصادی غیرقانونی برای تضعیف آن هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش تاریخ را نخوانده اند، افزود: سوریه به ثبات و پیروزی های متوالی ادامه خواهد داد و کسی را که به آن دیکته کند نخواهد پذیرفت.

باتینا شعبان همچنین ثبات بشار اسد رئیس جمهور سوریه و ارتش سوریه و همبستگی و اتحاد مردم این کشور را دلیل ثبات سوریه در مقابل توطئه های غربی دانست که تلاش می کنند به این کشور آسیب برسانند.

وی در عین حال بر اهمیت حمایت دوستان و متحدان سوریه از جمله روسیه و ایران و حمایت معنوی و دیپلماتیک عمان از ایستادن در کنار سوریه تاکید کرد.

شعبان افزود: ارتش سوریه دستاوردهای بزرگی داشته و اکثر مناطق را از چنگ تروریسم آزاد کرده است که آمریکا و ترکیه را به دخالت مستقیم برانگیخته است. آمریکا منطقه التنف و شمال شرق سوریه را اشغال کرده است و ترکیه منطقه شمال غربی آن را برای تجاوز به نفت، گندم و خاک سوریه اشغال کرده است.

وی تاکید کرد: جنگ متوقف نخواهد شد زیرا هدف راه حل مستقل سوریه است. آنها به تحریم های اقتصادی غیراخلاقی متوسل می شوند تا مردم سوریه را تضعیف کنند و دمشق را مجبور کنند آنچه را که آنها دیکته می کنند بپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید