در جنگ تحمیلی جهان با ایران روبرو شد


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898950

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه تقریباً همه دنیا در جنگ تحمیلی به صدام کمک کردند، گفت: هر جا کم بودیم یاری امام حسین(ع) به ما کمک کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سالار آبنوش فرمانده دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: مصادف شدن ایام اربعین حسینی و ماه صفر با هفته دفاع مقدس است. واقعه مبارک و پیوند ایام پاسداری با ارزش ها و اعتقادات.

وی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس به این معناست که مردم شریف و غیور ایران اسلامی هشت سال در مقابل جهانیان بسیج شده علیه ایران و انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در هفته اول آغاز جنگ تحمیلی و جنایت علیه ایران و انقلاب اسلامی، دشمن و بعداً گروهک تروریستی منافقین تلاش کردند انقلاب اسلامی را نابود کنند.

سردار آبانوش در پاسخ به سوالی در خصوص علت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پاسخ به این شرح است؛ دوستداران ایران و انقلاب اسلامی بدانند که این انقلاب نظام 2500 ساله شاهنشاهی را ویران و ریشه کن کرد و مشغول کاشت و پایه گذاری نظام جدیدی بر اساس ارزش های الهی و فقه امام باقر امام صادق (ع) بود. و امام عطار (علیه السلام).

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی تقریبا همه دنیا علیه ایران اسلامی شدند در حالی که انقلاب اسلامی تهدیدی برای دنیا محسوب نمی شد اما دنیا به صدام حسین کمک کرد و اگر دولت کمک نمی کرد من نمی توانستم کمکی کنم.


جهان در دوران دفاع مقدس تحت کنترل آمریکا و شوروی سابق بود

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس دنیا در کنترل آمریکای جنایتکار و شوروی سابق بود و این دو قدرت دستورات لازم را صادر کردند.

سردار آبانوش تصریح کرد: باید از مردمی که امروز موضع روشنفکری گرفته اند پرسید، آن روز انقلاب اسلامی چه تهدیدی برای دنیا داشت که دولت های دنیا ترسیدند و هجمه ای بزرگ علیه آن انجام دادند؟

وی گفت: کلمه مقدس به این معناست که همه قوا و جهان علیه ایران اسلامی متحد شدند و ضد انقلاب، منافقین و ضد نظام جمهوری اسلامی را علیه ایران سازماندهی کردند، اما در نهایت این قدرت الهی بود که انقلاب اسلامی را پیروز اعلام کرد

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس به این باور رسیدیم که با خدا باشید و خداوند شما را پیروز می کند و چنین شد که جز خداوند اهل بیت علیهم السلام نداشتیم. آنها و امام حسین (علیه السلام) اما همه تجهیزات مادی دشمن را در اختیار داشتیم. متعلق به رژیم بعث عراق بود.

سردار آبنوش تصریح کرد: ایران و انقلاب اسلامی با دشمنانی مواجه شد که در هشت سال دفاع مقدس انواع قیام ها را انجام دادند، ترفندهای غیرانسانی را علیه ایران اسلامی به کار بردند و از هر سلاح غیرمتعارف آتش زا، سمی و شیمیایی علیه ملت ایران استفاده کردند و شکست خوردند. .

وی افزود: هرگاه با مشکلی مواجه می شدیم، با یاری حسین (ع) و تلاش بیشتر از خداوند کمک گرفتیم و همین امر باعث شد این معادله به نفع حق و عدالت تبدیل شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید