روحانیت نیز مانند سایر نقاط جهان در خط مقدم جنگ تحمیلی قرار داشت


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840147

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع):

رئیس ستاد فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهدای روحانی در همه عرصه های سخت از جمله حراست مقدس پیشتاز بودند و با اعتقادات تکفیری در جنگ اعتقادی اسلام ناب محمدی نقش و حضور موثری داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و سخنگوی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته (30 اردیبهشت) ایلام گفت: اگر آمار نسبی را در نظر بگیریم. از شهدای اقشار مختلف، تعداد شهدا نسبت به سایر روحانیون و شاگردان دوران دفاع مقدس بیشتر است.

وی گفت: این آمار نشان می دهد که گفتار و کردار روحانیت در دفاع از ارزش های انقلابی یکسان است و روحانیت نیز در هشت سال پاسداشت مقدس در مبارزه با کفر نقش فرماندهی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی افزود: بعد از نماز جمعه مقام معظم رهبری با لباس رزم در بین سربازان حضور یافتند. وی در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب و غرب حضور فعال داشت.»

وی افزود: شهدای روحانی در تمامی عرصه های سخت از جمله دفاع مقدس، جنگ های عقیدتی و مبارزه با ظلم و ستم روحانیت پیشتاز بودند و با اعتقادات تکفیری در جنگ اعتقادی اسلام ناب محمدی نقش و حضور موثری داشتند. “

مسئول دفتر رهبری سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: علاوه بر تبیین و نشر معارف دینی، حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی از مهمترین وظایف روحانیت است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید